Primăria

Date contact

Informatii de interes public - Legea 544 / 2001

Consiliul Local

Informatii de interes public

Timp liber

Înscrieţi-vă la newsletterul primăriei şi veţi fi la curent cu ultimele informaţii publicate de primărie.

Inchide

Trimite unui prieten

DIRECŢIA PUBLICĂ LOCALĂ DE EVIDENŢA PERSOANELOR ŞI STARE CIVILĂ ANUNȚĂ

Exportă PDF - DIRECŢIA PUBLICĂ LOCALĂ DE EVIDENŢA PERSOANELOR ŞI STARE CIVILĂ ANUNȚĂ Tipăreşte pagina - DIRECŢIA PUBLICĂ LOCALĂ DE EVIDENŢA PERSOANELOR ŞI STARE CIVILĂ ANUNȚĂ Trimite unui prieten - DIRECŢIA PUBLICĂ LOCALĂ DE EVIDENŢA PERSOANELOR ŞI STARE CIVILĂ ANUNȚĂ

publicat de AdministrAtor in Joi , 26 Martie 2020, 15:23

DIRECŢIA PUBLICĂ LOCALĂ DE EVIDENŢA PERSOANELOR ŞI STARE CIVILĂ
ANUNȚĂ

ACCESUL în incinta Directiei Publice Locale de Evidenţa Persoanelor şi Stare Civilă Deva va fi limitat la maxim 3 persoane pentru fiecare ghiseu, la intervale de timp stabilite de către lucrătorii de evidenta persoanelor şi a ofiţerilor de stare civilă în funcţie și de programările on-line.

  • Zona de așteptare va fi în exteriorul incintei, iar cetățenii sunt rugaţi să respecte indicațiile funcționarilor de evidenţa şi stare civilă şi să folosească substanțele dezinfectante puse la dispoziție.
  • Suspendarea audiențelor pentru soluționarea în regim de urgență a actelor de identitate cetățenilor, potrivit art. 14 din Decretul nr. 195/16.03.2020, emis de Preşedintele României, se menţine valabilitatea documentelor eliberate de autorităţile publice care expiră pe perioada stării de urgenţă ( cărți de identitate, cărți de identitate provizorii, mențiuni de stabilire a reședinței ) cu modificările și completările ulterioare, reglementată și prin Ordonanța Militară nr.3 din 24.03.2020 privind măsurile de prevenire a răspândirii COVID- 19 potrivit art.12 alin (1) Documentele care expiră pe perioada stării de urgență, eliberate de autoritățile publice, pot fi preschimbate într - un termen de 90 de zile de la data încetării stării de urgență.
  • Pentru evitarea prezentării la sediul Serviciului Evidența Persoanelor Deva a unui numar mare de cetățeni, tinând cont și de faptul că în ultimele saptămâni multi cetățeni care au locuit temporar în străinătate și au revenit în România, pe perioada stării de urgență vor fi eliberate acte de identitate doar pentru situații deosebite care implică pierderea, furtul ori distrugerea documentului de identitate.
  • Accesul cetățenilor în sediul si ghiseul Serviciului Evidența Persoanelor Deva va fi admis la maxim 3 persoane  NUMAI pentru:
  • Depunerea documentelor, prin rezervare ON-LINE pentru ,,PROGRAMARE CARTEA de IDENTITATE,, doar pentru eliberarea actelor de identitate solicitate pentru motivele:pierdere,furt,distrugere, schimbarea numelui(prin căsătorie /divorţ / pe cale administrativã,preschimbarea cărților de identitate expirate până la data de 15.03.2020 inclusiv şi pentru viza de reşedinţă, iar accesul cetăţenilor la ghişeese va facenumaipe bază de programare online >>>;
  • Eliberarea si ridicarea actelor de identitate sau a vizei de resedința se va face in a 7 zi de la depunerea si înregistrarea solicitării, doar intre orele 14.00-16.00 .
  • Depuneri cereri pt.furnizarea din RNEP a datelor cu caracter personal, respectiv pt. eliberarea adeverinţelor privind istoricul de domicilii -în aceste situaţii cererile însoţite de actele doveditoare, în copie, pot fi depuse prin poştă sau online pe adresa de e-mail:evidentapersoanelor@primariadeva.ro, iar pt ridicarea documentelor se va transmite telefonic sau prin adresa de e-mail;

Accesul cetățenilor în sediul si ghiseul Compartimentului Stare Civilă va fi admis la maxim 3 persoane în ghiseu și NUMAI pentru:

  • Depunerea documentelor pentru înregistrarea actelor de deces, zilnic, de luni până sâmbătă intre orele 8.30-13.00 si ridicarea certificatului de deces si a adeverintei de înhumare de către apartinatori, zilnic, de luni până sâmbătă între orele 12.00-15.00.
  • Depunerea actelor pentru înregistrarea nou-născuților de la maternitatea Spitalului Județean de Urgenta Deva, doar în zilele de luni și joi intre orele 10.00-12.00 și eliberarea certificatului de nastere, deîndata parintelui/ reprezentantului legal;
  • Depunerea documentelor privind declarația de căsătorie, prin rezervare ON-LINE ,,PROGRAMARE on- line CĂSĂTORIE,, >>> cu cel putin 14 zile, cu condiția participării a cel mult 8 persoane la oficierea casatoriei civile în sediul Casei Căsătoriilor;
  • Depunerea cererii si ridicarea certificatelor de nastere /duplicate (solicitări doar pentru certificate de nastere pierdute, distruse, deteriorate) ale cetățenilor născute în municipiul Deva, situațiile doar de urgență.
  • Depunere solicitari transcrieri pentru certificate de naștere copii minori cu urgențe medicale sau a certificatelor de căsătorie, doar pe motive temeinice ( ex.sarcina) .

PROGRAMUL Directiei Publice Locale de Evidenţa Persoanelor şi Stare Civilă

LUNI, MARȚI, JOI, VINERI: 08.30-16.30

MIERCURI: 08.30-18.30

SÂMBĂTA se va asigura un program special între orele 10.00- 15.30 doar pentru depunerea documentelor în vederea înregistrării actelor de deces şi oficierea căsătoriilor programate

IMPORTANT!!! În atenția cuplurilor care şi-au programat oficierea căsătoriei civile în Casa Căsătoriilor a municipiul Deva!

Având în vedere situaţia apărută, cu privire la coronavirus (COVID-19), ACCESUL PERSOANELOR ÎN INCINTA DE OFICIERE AL CASEI CĂSĂTORIILOR va fi limitată la max. 8 persoane, cu obligaţia ca cetăţenii să folosească substanțele dezinfectante puse la dispoziție anterior intrării în sala de oficierere!

Vă rugăm, consultaţi informaţiile generale şi lista actelor necesare în vederea depunerii cererii, inainte de a vă deplasa la ghişee pentru a solicita actul de identitate (depunere DOAR prin PROGRAMARE ON-LINE >>>) sau a certificatelor de stare civilă, pentru a vă prezenta cu toate documentele, în original şi copie xerox.

Având în vedere situația existentă apelăm la înțelegerea cetățenilor municipiului Deva, Cristur, Bârcea Mică, Sântuhalm, Archia cât și a cetăţenilor din comunele Brănișca, Certeju de Sus, Cârjiți, Hărău, Șoimuș, Vețel pentru a solicita eliberarea actelor de stare civilă și identitate doar în situații urgente, prin programare online, pentru evitarea aglomerației în sediul instituției noastre.

Pentru a evita aglomerarea în incinta Direcţiei Publice Locale de Evidenţa Persoanelor și Stare Civilă Deva, rugăm cetăţenii să respecte ora programării şi să nu se prezinte la ghişeu cu mai mult de 5 minute.

De asemenea,  cetăţenii sunt rugaţi să achite taxele aferente online (cu card bancar) pe site-ul primariei municipiului Deva,  platforma ghiseu.ro>>>. 

Pentru plăţile efectuate în ziua precedentă depunerii cererii, nu este necesar să se prezinte dovada achitării taxei, dar la ridicarea actului de identitate sau a adeverintei va rugam sa prezentati dovada achitarii.

Citiți și: https://www.facebook.com/PrimariaMunicipiuluiDeva/
Vă recomandăm să vă informați din surse oficiale și să urmați aceste sfaturi: http://www.ms.ro/coronavirus-covid-19/!

 

Recomandăm cetățenilor de a se prezenta la sediul direcției doar în cazuri urgente!

Vă mulţumim pentru înţelegere!

Înapoi la Ştiri şi evenimente

Servicii online

Consultă datorii online

Consulta online taxele și impozitele locale   (accesează cu Internet Explorer)   sau contactati-ne la adresa informatica@primariadeva.ro.       
 

Programare on-line casatorii

PROGRAMARE on-line transcriere acte de stare civilă

PROGRAMARE on-line - cartea de identitate

Cereri şi formulare tip

Aici găsești formularele de care ai nevoie

Rezultate sondaje de opinie

Rezultate sondaje de opinie efectuate de către Primăria Deva.

Centrul National de Informare si Promovare Turistica a Municipiului Deva

Transmitere LIVE sedinte de consiliu

Autorizaţii tonaj

Internet gratuit in zone publice

Deva24 SESIZARI

Sesizari

.