image

Carieră – Concursuri/Formulare

Anunt demarae procedura transfer la cerere pentru postul de Consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului programe dezvoltare

Municipiului Deva în temeiul art. 502 alin. (1) lit. c) și art. 506 alin. (1) lit. b), alin. (2), (3), (5), (8), (8^1) și (9) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/ 2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, anunță demararea procedurii de transfer la cerere pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacante de Consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului programe dezvoltare din Serviciul programe dezvoltare al Direcției tehnice din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Deva, ID 435550, durata normală a timpului de muncă fiind de 40 ore/ săptămână.
Documente necesare

Persoanele interesate depun la Compartimentul resurse umane al Serviciul resurse umane, control din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Deva, sediul Primăriei Municipiului Deva – Piața Unirii nr. 4, et. 1, cam. 4, următoarele documente:
a) cererea de transfer - Anexa nr. 1
b) curriculum vitae, model comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi a altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări solicitate în anunț;
e) adeverinţă eliberată de angajator care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor, precum și faptul că nu are o sancțiune disciplinară neradiată;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării evaluării;
g) avizul psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;  
h) acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal - Anexa nr. 2.
Documentele în copie se prezintă însoțite de documentele în original, care se certifică cu mențiunea “conform cu originalul” de către secretarul comisiei de evaluare
Procedura de selecție în cazul transferului la cerere cuprinde următoarele etape succesive:
a) selecția persoanelor care îndeplinesc condițiile în vederea ocupării postului vacant prin transfer, pe baza documentelor depuse
b) proba interviu
Rezultatele acestor etape se afișează pe site-ul instituției cu mențiunea admis/ respins și nu se pot contesta.

Termenul de depunere a documentelor: 28.11.2025 - 12.12.2025, ora 13.30
Proba interviu: 08.01.2026, ora 10, la sediul Primăriei municipiului Deva
Interviul poate fi susținut doar de candidații declarați Admis la etapa de selecție. La proba interviu, se consideră Admis candidatul care a obținut punctajul cel mai mare dintre candidații care au concurat pentru aceeași funcție, cu condiția să fi obținut punctajul minim necesar.
 
Condiții de ocupare a postului vacant de Consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului programe dezvoltare din Serviciul programe dezvoltare al Direcției tehnice din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Deva prin procedura de transfer la cerere:
Studii superioare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă
Vechime în specialitatea studiilor: 7 ani
Bibliografie:

1. Constituția României, republicată - Monitorul Oficial nr. 767/ 2003;
2. Ordonanţa de urgenţă nr. 57/ 2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 555/ 2019,
*Partea I (Dispoziţii generale), titlul I (Guvernul) şi titlul II (Administraţia publică centrală de specialitate) ale părţii a II-a, titlul I (Prefectul şi subprefectul) al părţii a IV-a, titlul I (Dispoziţii generale) şi II (Statutul funcţionarilor publici ) ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare
3. Ordonanța nr. 137/ 2000, republicată, privind prevenirea și sanctionarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 166/ 2014;
4. Legea nr. 202/2002, republicată, privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 326/ 2013;
5. Hotărârea nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, publicată în Monitorul Oficial nr. 1061/2016:
Capitolul I – Dispoziții generale, inclusiv Art.1, lin. (2) din legea 500/2020 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare, și art. 1, alin. (2) din Legea 273/2006 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare.
Capitolul III – Documentațiile tehnico-economice aferente obiectivelor de investiții finanțate din fonduri publice
Secțiunea 1 – Prevederi comune
Secțiunea 3 – Studiu de fezabilitate
Secțiunea 4 – Documentația de avizare a lucrărilor de intervenții
Secțiunea 5 – Devizul general si devizul pe obiect.
6. Ordonanţa de urgenţă nr. 66 din 29 iunie 2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, publicată în Monitorul Oficial nr. 461/2011.
7. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, publicată în M.O. nr. 390/2016, în formă consolidată- cu modificările şi completările ulterioare:
Capitolul I Dispoziţii generale
Secţiunea 1 Obiect, scop şi principii
Secţiunea 2 Definiţii
Secţiunea 3 Autorităţi contractante
Secţiunea 4 Domeniu de aplicare
Capitolul IV Organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire
Secţiunea 14- Dosarul achiziției și raportul procedurii
Capitolul V Executarea contractului de achiziţie publică/ acordului-cadru
Secțiunea 1- Subcontractarea
Secțiunea 2 - Modificarea contractului de achiziție publică/ acordului-cadru
8. Hotărârea nr. 343/2017 pentru modificarea HG 273/1994 privind aprobarea regulamentului de recepție a lucrărilor de construcții și instalații aferente acestora, publicată în M.O. nr. 406/30.05.2017.
9. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare, publicată în Monitorul Oficial nr. 933/13.10.2004:
Capitolul I – Autorizarea executării lucrărilor de construcții;
10. Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcții, actualizată, cu modificările și completările ulterioare, publicată în Monitorul Oficial Partea I, nr. 765/30 septembrie 2016.
Tenatica:
reglementări privind principiile generale de organizare a statului, drepturile, libertățile și îndatoririle fundamentale ale cetățenilor;
reglementări privind funcția publică;
reglementări privind respectarea demnității umane, protecția drepturilor și libertăților fundamentale ale omului, prevenirea și sancționarea formelor de discriminare;
reglementări privind măsurile pentru promovarea egalității de șanse și de tratament între femei și bărbați, în vederea eliminării tuturor formelor de discriminare bazate pe criteriul de sex;
reglementări privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice (Dispoziții generale, Documentațiile tehnico-economice aferente obiectivelor de investiții finanțate din fonduri publice, Prevederi comune, Studiu de fezabilitate, Documentația de avizare a lucrărilor de intervenții, Devizul general si devizul pe obiect);
reglementări privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora;
reglementări privind achizițiile publice (Obiect, scop şi principii, Definiţii, Autorităţi contractante, Domeniu de aplicare, Dosarul achiziției și raportul procedurii, Subcontractarea și Modificarea contractului de achiziție publică/acordului cadru)
reglementări privind aprobarea regulamentului de recepție a lucrărilor de construcții și instalații aferente acestora;
reglementări privind autorizarea executării lucrărilor de construcții;
reglementări privind calitatea în construcții.
Atribuțiile postului:
1.Elaborează și redactează proiecte de dezvoltare locală finanțate din fonduri guvernamentale precum și din fonduri externe nerambursabile;
2.După semnarea contractelor de finanțare participă la implementarea proiectelor ca membru în echipa de implementare a proiectelor, în conformitate cu Dispoziția Primarului Municipiului Deva pentru numirea membrilor echipei de implementare a proiectelor exercitând atribuțiile aferente postului ocupat;
3.elaborează și redactează proiecte de dezvoltare locală finanțate din fonduri guvernamentale precum și din fonduri externe nerambursabile;
4.după semnarea contractelor de finanțare participă la implementarea proiectelor ca membru în echipa de implementare a proiectelor, în conformitate cu Dispoziția Primarului Municipiului Deva pentru numirea membrilor echipei de implementare a proiectelor exercitând atribuțiile aferente postului ocupat;
5.participă la elaborarea strategiilor locale de dezvoltare durabilă în concordanță cu Strategia Națională de Dezvoltare;
6.colaborează cu serviciile de specialitate din cadrul aparatului propriu al Primarului pentru identificarea nevoilor comunității locale și implementarea proiectelor finanțate din fonduri interne și/sau externe nerambursabile;
7.colaborează cu instituții publice, organizații nonguvernamentale, instituții de învățământ preuniversitar, universitar și de cercetare etc. cu care Municipiul Deva are parteneriate.
8.participă la programele de perfecționare profesională specifice activității serviciului;
9.colaborează cu organizația națională a administrațiilor  publice locale (Asociația Municipiilor din România);
10.după obținerea finanțării îndrumă și monitorizează derularea proiectelor, păstrând permanent legătura între finanțator și instituție;
11.monitorizează activitățile post-implementare ale proiectelor Municipiului Deva;
12.urmărește împreună cu membrii echipei de implementare și răspunde de respectarea termenelor contractuale; realizează demersurile necesare pentru prelungirea valabilității documentelor, dacă se impune;
13.consultă site-urile ce cuprind informaţii privind sursele de finanţare, programele de finanţare disponibile şi selecţiile publice de proiecte lansate și informează asupra condiţiilor ce trebuiesc îndeplinite în vederea obţinerii fondurilor necesare realizării obiectivelor de investiţie locale;
14.verifică e-mailul serviciului programe.dezvoltare@primariadeva.ro, informează șeful ierarhic superior privind adresele primite și apoi le soluționează;
15.întocmește referate de necesitate serviciu, caiete de sarcini și documente necesare derulării achizițiilor publice, precum și alte acte necesare bunei funcționări a serviciului;
16.răspunde de corectitudinea documentelor sau materialelor elaborate, cu respectarea termenului legal de răspuns la cerințele și petițiile înaintate Primăriei sau Consiliului Local și care intră în competența serviciului;
17.răspunde de înregistrarea în registratura electronică a actelor specifice activității serviciului și scanează documentele înregistrate în vederea arhivării electronice, în programul de gestionare a actelor – CIC;
18.ține evidența pe calculator a documentelor repartizate serviciului, urmărește circuitul acestora prin utilizarea programului de gestionare a actelor – CIC;
19.elaborează / actualizează procedurile operaționale ale serviciului;
20.respectă programul de lucru;
21.îndeplinește și alte sarcini stabilite prin acte normative sau încredințate de autoritatea executivă sau deliberativă.
22.respectă cerințele documentației privind controlul managerial intern din cadrul serviciului;
23.îndeplinește sarcini/atribuții specifice postului ocupat în echipele de proiecte, conform Dispozițiilor Primarului;
24.la solicitarea șefului ierarhic, desfășoară sarcini complementare sferei sale de activitate, în condițiile respectării legislației muncii.

Informații suplimentare se pot obține de la secretarul comisiei, doamna Anghe Oana Maria, Consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului resurse umane al Serviciului resurse umane, control, telefon 0254/ 215214.

Anexa nr. 1 - Cerere de transfer 
PRIMAR,
CERERE DE TRANSFER
Subsemnatul/a___________________________________________________________ domiciliat/ă în ______________________________________ posesor/ posesoare al Bl/ Cl seria _______ nr. ___________ angajat/ă în prezent în cadrul _____________________________________________ pe funcţia publică/ postul contractual de _____________________________________________.
Formulez prezenta cerere în vederea realizării transferului la cerere pe funcţia publică/ postul contractual de _____________________________________________ din cadrul _____________
______________________________ din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Deva.

Anexez prezentei:

- curriculum vitae, model comun european;
- copia actului de identitate;
- copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi a altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări, conform anunțului afișat;
- copia diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice sau copia diplomei echivalente conform prevederilor art. 57 alin. 2 din Legea nr. 199/ 2023 învăţământului superior – pentru funcțiile de conducere;
- adeverinţă eliberată de angajator care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor și că nu are sancțiune disciplinară neradiată;
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării evaluării;
- avizul psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
- acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

Data,                                                                                                                Semnătura,

Anexa nr. 2 - Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Subsemnatul/ a ________________________________________________ domiciliat/ ă în ________________________________________________________________ adresa de e-mail ________________________________________ sunt de acord ca datele mele cu caracter personal să fie prelucrate de către Primăria municipiului Deva în scopul derulării procedurii de transfer pentru funcția publică/ postul contractual de ____________________________________ din cadrul _____________________________________________________________________ şi pentru care am calitatea de candidat, cu respectarea prevederilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 (GDPR) privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date.

Data,                                                                                                                Semnătura,
330152 Deva, Piața Unirii nr. 4
0254 / 213435 / 232310 / 218579 / 234651
fax: 0254 / 226176
© 2022-2025 Primăria Deva, Toate drepturile rezervate