
Primăria municipiului Deva, cu sediul în Piața Unirii nr. 4, Deva, județul Hunedoara, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1336/ 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, coroborat cu art. VII alin. 3 lit. b) din ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 156/ 2024 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene, și a Dispoziției Primarului Municipiului Deva nr. 80/ 2023 privind unele măsuri la organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante sau temporar vacante în regim contractual din aparatul de specialitate și din instituțiile publice fără personalitate juridică din subordinea Consiliului Local Deva, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea următorului post vacant:
A. INFORMAȚII DESPRE POST
- Numărul postului: 1 ( unu )
- Denumirea postului: Inspector de specialitate, grad IA
- Nivelul postului: post contractual de execuție
- Structura din care face parte postul: Compartiment implementare proiecte din Serviciul programe dezvoltare al Direcției tehnice
- Durata contractului și timpul de lucru: angajarea se va face pe perioadă determinată, pe perioada implementării proiectelor, respectiv până la data de 31.08.2027, cu normă de lucru întreagă de 40 h/ săptămână, programul de lucru de luni până joi între orele 8:00 - 16:30, vineri între orele 8:00 - 14:00.
B. DOSARUL DE CONCURS
Dosarul de concurs va cuprinde următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1336/ 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) curriculum vitae, model comun european.
Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 1336/ 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul“ de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
Depunerea dosarelor de concurs se va face în perioada 25 noiembrie 2025 – 09 decembrie 2025 până la ora 16:00 la „Serviciul Resurse Umane, Control” al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Deva, Primăria Deva, Piața Unirii nr. 4, etaj 1, cam. 4.
Dosarele pot fi transmise de candidaţi și prin Poşta Română sau prin serviciul de curierat rapid sau poşta electronică la adresa de mail resurse.umane@primariadeva.ro, înăuntrul termenului mai sus menționat.
Informaţii suplimentare la:
- telefon 0254/ 21.85.79 int. 211
- mail resurse.umane@primariadeva.ro
În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid sau poşta electronică, candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la lit. b)-e) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise/practice, după caz, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
Transmiterea documentelor prin poşta electronică se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.
Nerespectarea condițiilor de mai sus conduce la respingerea candidatului.
Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenul de depunere a dosarelor, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.
C. CondiŢii de participare la concurs
C1. - Condiţii generale
Poate participa la concursul organizat persoana care:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
C2. Condiţii specifice de participare la concurs:
- studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor inginerești;
- vechime în specialitatea studiilor minimum 3 ani.
D. BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICĂ
D1. BIBLIOGRAFIA
1. Hotărârea nr. 907/ 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, publicată în Monitorul Oficial nr. 1061/ 2016:
* Capitolul I - Dispoziții generale,
* Capitolul III - Documentațiile tehnico-economice aferente obiectivelor de investiții finanțate din fonduri publice - Secțiunea 1 Prevederi comune, Secțiunea 3 Studiu de fezabilitate, Secțiunea 4 Documentația de avizare a lucrărilor de intervenții, Secțiunea 5 Devizul general si devizul pe obiect.
2. Ordonanţa de urgenţă nr. 66/ 2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, publicată în Monitorul Oficial nr. 461/ 2011,
3. Legea nr. 98/ 2016 privind achizițiile publice, publicată în Monitorul Oficial nr. 390/ 2016, în formă consolidată, cu modificările şi completările ulterioare:
* Capitolul I - Dispoziţii generale - Secţiunea 1 Obiect, scop şi principii, Secţiunea 2 Definiţii, Secţiunea 3 Autorităţi contractante, Secţiunea 4 Domeniu de aplicare
* Capitolul IV - Organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire - Secţiunea 14 Dosarul achiziției și raportul procedurii de atribuire
* Capitolul V - Executarea contractului de achiziţie publică/ acordului-cadru - Secțiunea 1 Subcontractarea, Secțiunea 2 Modificarea contractului de achiziție publică/ acordului-cadru,
4. Hotărârea nr. 343/ 2017 pentru modificarea HG 273/ 1994 privind aprobarea Regulamentului de recepție a lucrărilor de construcții și instalații aferente acestora, publicată în Monitorul Oficial nr. 406/ 2017,
5. Legea nr. 50/ 1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare, publicată în Monitorul Oficial nr. 933/ 2004:
* Capitolul I - Autorizarea executării lucrărilor de construcții,
6. Legea nr. 10/ 1995 privind calitatea în construcții, actualizată, cu modificările și completările ulterioare, publicată în Monitorul Oficial nr. 765/ 2016.
D2. TEMATICA
- reglementări privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice (Dispoziții generale, Documentațiile tehnico-economice aferente obiectivelor de investiții finanțate din fonduri publice - Prevederi comune, Studiu de fezabilitate, Documentația de avizare a lucrărilor de intervenții, Devizul general si devizul pe obiect);
- reglementări privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora;
- reglementări privind achizițiile publice (Obiect, scop şi principii, Definiţii, Autorităţi contractante, Domeniu de aplicare, Dosarul achiziției și raportul procedurii, Subcontractarea și Modificarea contractului de achiziție publică/acordului cadru);
- reglementări privind aprobarea regulamentului de recepție a lucrărilor de construcții și instalații aferente acestora;
- reglementări privind autorizarea executării lucrărilor de construcții;
- reglementări privind calitatea în construcții.
E. ETAPELE, PROBELE și CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI
Concursul constă în următoarele etape:
a) selecţia dosarelor de înscriere;
b) proba scrisă;
c) proba de interviu.
Selecţia dosarelor de înscriere se va desfăşura în termen de două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Până în ultima zi prevăzută pentru selecţia dosarelor, membrii comisiei de concurs pot solicita candidaţilor documente relevante, pentru desfăşurarea concursului.
Rezultatele selectării dosarelor de înscriere se afişează cu menţiunea «admis» sau «respins», însoţită, după caz, de motivul respingerii, la sediul instituției, precum şi pe pagina de internet a Primăriei municipiului Deva, în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de selecție.
Comunicarea rezultatelor probei scrise se face prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat şi a menţiunii «admis» sau «respins», prin afişare la sediu şi pe pagina de internet a Primăriei municipiului Deva în termen de maximum o zi lucrătoare de la data finalizării probei scrise.
Comunicarea rezultatelor probei interviu se face prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat şi a menţiunii «admis» sau «respins», prin afişare la sediu şi pe pagina de internet a Primăriei municipiului Deva în termen de maximum o zi lucrătoare de la data finalizării probei interviu.
După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă sau interviu, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
Soluţionarea contestaţiilor se va face în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.
Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse se face prin afişare la sediul instituției precum şi pe pagina de internet a Primăriei municipiului Deva, imediat după soluţionarea contestaţiilor.
Rezultatele finale se afişează la sediul şi pe pagina de internet a Primăriei municipiului Deva în termen de maximum o zi lucrătoare de la afișarea rezultatelor de la proba de interviu sau de la soluţionarea contestaţiilor depuse la proba de interviu, prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat şi a menţiunii «admis» sau «respins».
Se pot prezenta la următoarea etapă doar candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
NOTĂ: Termenul de o zi lucrătoare începe de la data şi ora afişării rezultatelor selecţiei sau a probelor de concurs şi se încheie în ziua lucrătoare următoare la aceeaşi oră la care a început.
CALENDARUL CONCURSULUI
Nr. crt. ETAPA CONCURSULUI PERIOADA DESFĂȘURĂRII
1.Depunerea dosarelor-25.11.2025 - 09.12.2025, ora 16
Selecția dosarelor-10 - 11.12.2025
Afișare rezultate selecție dosare-12.12.2025
Depunere contestații cu privire la rezultatul selecției dosarelor-24 ore de la data și ora afișării rezultatului
Soluționarea contestațiilor (afișare)-24 ore de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor
2.Proba scrisă-17.12.2025 ora 10
Afișarea rezultatelor probei scrise - Cel târziu 18.12.2025
Depunere contestații cu privire la rezultatul probei scrise-24 ore de la data și ora afișării rezultatului
Soluționarea contestațiilor (afișare)-24 ore de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor
3.Interviu-23.12.2025 ora 10:00
Afișarea rezultatelor interviului-Cel târziu 24.12.2025
Depunere contestații cu privire la rezultatul interviului-24 ore de la data și ora afișării rezultatului
Soluționarea contestațiilor ( afișare)-24 ore de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor
4.Afișarea rezultatelor finale-24 ore de la afișarea rezultatelor de la proba de interviu sau de la soluţionarea contestaţiilor depuse la proba de interviu
În conformitate cu art. 38 alin. (15) din Hotărârea Guvernului nr. 1336/ 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice în sala în care are loc concursul, pe toată perioada derulării acestuia, inclusiv a formalităţilor prealabile şi a celor ulterioare finalizării probei, candidaţilor nu le este permisă deţinerea sau folosirea vreunei surse de informare sau a telefoanelor mobile ori a altor mijloace de comunicare la distanţă. Nerespectarea prevederilor de mai sus atrage eliminarea candidatului din proba de concurs, situaţie în care comisia de concurs elimină candidatul din sală, înscrie menţiunea „anulat“ pe lucrare şi consemnează cele întâmplate în procesul-verbal.
Afișat la data de 25.11.2025
Vă aducem la cunoştinţă că în data de 22 decembrie 2025, la sediul Primăriei municipiului Deva se va desfăşura examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deținut al unor funcţionari publici din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Deva.
Nr.crt
Funcția Publică
Clasa
Grad profesional deținut
Grad profesional după promovare
Structura funcțională
1
Consilier
I
asistent
principal
Compartimentul informatică
2
Consilier
I
asistent
principal
Compartimentul constatare persoane fizice
3
Consilier
I
asistent
principal
Serviciul administrarea domeniului public și privat
Examenul se va desfăşura după următorul program :
- 22 decembrie 2025 – ora 12,00 – proba scrisă
- interviul se va susţine în termenul prevăzut la art. 103 din Anexa nr. 10 a OUG nr. 57/2019, pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, actualizată.
Pentru a participa la concursul sau examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deţinut, funcţionarul public trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
- să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;
- să fi obţinut cel puţin calificativul «bine» la evaluarea performanţelor individuale în ultimii 2 ani în care funcţionarul public s-a aflat în activitate;
- să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prezentei legi.
Dosarele de înscriere la examen se depun de către candidați la Serviciul resurse umane, control din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Deva, sediul Primăriei municipiului Deva – Piața Unirii nr. 4, et. 1, cam. 4, prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic la adresa de e-mail: resurse.umane@primariadeva.ro, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului privind organizarea examenului de promovare pe site şi la sediul instituţiei, respectiv în perioada 21 noiembrie – 10 decembrie 2025, inclusiv.
Dosarele de examen conțin în mod obligatoriu următoarele documente:
a) copie de pe carnetul de muncă sau adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
b) copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani de activitate;
c) adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării situaţiei disciplinare a funcţionarului public, în care se menţionează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancţiune disciplinară, care să nu fi fost radiată;
d) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit.b)
Examenul de promovare constă în 3 probe succesive, după cum urmează:
a) verificarea eligibilităţii candidaţilor, în urma depunerii dosarelor de examen;
b) proba scrisă în data de 22 decembrie 2025 ora 12:00;
c) proba interviului în termenul prevăzut la art, 103 din Anexa nr. 10 a OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.
BIBLIOGRAFIA
stabilită pentru examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deținut
22 decembrie 2025 – proba scrisă
Bibliografie comună
1. Constituția României, republicată - Monitorul Oficial nr. 767/ 2003;
2. Partea I, titlul I și titlul II ale părții a II - a, titlul I al părții a IV - a, titlul I și II ale părții a VI -a din Ordonanța de Urgență nr. 57/ 2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 555/ 2019;
3. Legea nr. 202 / 2002 (**republicată**), privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 326/ 2013;
4. Ordonanța de Urgență nr. 137/ 2000 (**republicată**) privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 166/ 2014;
Bibliografia comună se completează după cum urmează
Pentru postul din cadrul Serviciului administrarea domeniului public și privat
5. Ordonanța de Urgență nr. 57 / 2019 privind Codul administrativ, Partea a V-a - Reguli specifice privind proprietatea publică și privată a statului sau a unităților administrativ-teritoriale, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 555/ 2019;
Pentru postul din cadrul Compartimentului informatică
5. Regulamentul (UE) 679 / 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abogare a Directivei 95/ 46/ CE (Regulamentul general privind protecţia datelor) - Jurnal Oficial nr. 119 din 4 mai 2016,
* Art. 1, 2, 3, 4, 14, 16, 40, 42, 44, 45, 65 și 66,
* Capitolul I – Dispoziții generale
* Capitolul II – Principii - Art. 5 Principii legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, Art. 6 Legalitatea prelucrării, Art. 7 Condiții privind consimțământul, Art. 8 Condiţii aplicabile în ceea ce priveşte consimţământul copiilor în legătură cu serviciile societăţii informaţionale
* Capitolul III - Drepturile persoanei vizate - Secţiunea 3 Rectificare şi ştergere
* Capitolul IV - Operatorul şi persoana împuternicită de operator - Secţiunea 1 Obligaţii generale, Secţiunea 4 Responsabilul cu protecţia datelor
Pentru postul din cadrul Compartimentului constatare persoane fizice
5. Legea nr. 207 / 2015 privind Codul de Procedură Fiscală, Titlul I – dispoziții generale, Titlul II – raportul juridic fiscal, Titlul III – dispoziții procedurale generale, Titlul IV – înregistrarea fiscală, Titlul V – stabilirea creanțelor fiscale, Titlul VII – colectarea creanțelor fiscale, cu modificările şi completările ulterioare <LLNK 12001 350 10 201 0 18> - Monitorul Oficial nr. 547 / 2015.
TEMATICA
stabilita pentru examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deținut
22 decembrie 2025 – proba scrisă
Tematica comună
-reglementări privind principiile generale de organizare a statului, drepturile, libertățile și îndatoririle fundamentale ale cetățenilor;
- reglementări privind dispozițiile generale ale Codului administrativ; administrația publică centrală: Guvernul și administrația publică centrală de specialitate; Prefectul, instituţia prefectului şi serviciile publice deconcentrate: Prefectul şi subprefectul; precum și reglementări privind statutul funcționarilor publici si reglementări generale referitoare la statutul funcționarilor publici;
- reglementări privind respectarea demnității umane, protecția drepturilor și libertăților fundamentale ale omului, prevenirea și sanctionarea formelor de discriminare;
- reglementări privind măsurile pentru promovarea egalității de șanse și de tratament între femei și bărbați, în vederea eliminării tuturor formelor de discriminare bazate pe criteriu de sex;
Tematica comună se completează după cum urmează
Pentru postul din cadrul Serviciului administrarea domeniului public și privat
- reglementări privind exercitarea dreptului de proprietate publică şi privată a statului sau a unităţilor administrativ-teritoriale;
Pentru postul din cadrul Compartimentului informatică
- reglementări privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date: dispoziții generale, principii, drepturile persoanei vizate, operatorul și persoana împuternicită de operator, responsabilul cu protecția datelor;
- Pentru postul din cadrul Compartimentului constatare persoane fizice
reglementări privind dispozițiile generale referitoare la codul de procedură fiscală, raportul juridic fiscal, dispozițiile procedurale generale, înregistrarea fiscală, stabilirea creanțelor, colectarea creanțelor fiscale.
Afișat la data de 21.11.2025
În urma verificăriilor efectuate de către comisiile de examen stabilită pentru examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deţinut organizat în data de 6 mai 2025 – proba scrisă, au constatat că sunt îndeplinite condiţiile de participare la examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deținut de către candidați.
Ca urmare dosarele candidaților au fost declarate:
1. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 35941/ 04.04.2025 - ADMIS
2. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 37369/ 09.04.2025 - ADMIS
3. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 36316/ 07.04.2025 - ADMIS
Secretar supleant al comisiei de examen – Lucaciu Tatiana Nicoleta - Consilier, Compartiment resurse umane
Termen de contestație o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului, respectiv în data de 29 aprilie 2025, ora 10.30
Afişat la data de 28 aprilie 2025, ora 10.30
Afișat la data de 28.04.2025
În temeiul prevederilor Ordonanței de urgență nr. 57/ 2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
Ținând cont de prevederile Ordonanței de urgență nr. 121 / 2023 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 57 / 2019 privind Codul administrativ, precum și pentru modificarea art. III din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.191 / 2022 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 57 / 2019 privind Codul administrativ,
În urma corectării lucrărilor scrise de către comisia de concurs, candidații au obținut următorul punctaj:
1. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 6827/ 27.01.2025 - 34,50 puncte
2. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 7541/ 28.01.2025 - 19,00 puncte
3. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 8744/ 29.01.2025 - 28,50 puncte
4. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 9729/ 31.01.2025 - 10,00 puncte
Conform art. VII alin. (25) al Ordonanței de urgență nr. 121 / 2023, sunt declarați admiși la proba scrisă candidații care au obținut minimum 50 de puncte, în cazul concursurilor organizate pentru ocuparea funcțiilor publice de execuție.
Ca urmare, la proba scrisă, candidații au fost declarați:
1. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 6827/ 27.01.2025 - RESPINS
2. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 7541/ 28.01.2025 - RESPINS
3. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 8744/ 29.01.2025 - RESPINS
4. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 9729/ 31.01.2025 - RESPINS
Cu drept de contestație în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului, respectiv în data de 18.02.2025
Conform art. 196 alin. (1) din Anexa nr. 10 a Ordonanței de urgență nr. 57 / 2019 privind Codul administrativ, proba interviu poate fi susținută doar de către acei candidați declarați admiși la proba scrisă.
Secretar al comisiei de concurs – Petricele Bianca – Consilier, Compartiment resurse umane
Afișat la data de 17 februarie 2025, ora 16,15
Afișat la data de 17.02.2025
Consiliul local al municipiului Deva aduce la cunoştinţa cetăţenilor municipiului Deva, că în şedinţa Consiliului local al municipiului Deva din data de 25 iulie 2024, au fost adoptate următoarele hotărâri de consiliu:
- Hotărârea nr.217/2024 privind Aprobarea documentaţiei Plan Urbanistic Zonal “Regenerarea urbană a zonei Dorobanți, situată între străzile Mărăști și Panseluțelor”, generat de imobilul situat în intravilanul municipiului Deva, zona adiacentă străzii Dorobanți, delimitată de strada Mărăști, B-dul 22 Decembrie, str. Carpați și Aleea Panseluțelor;
- Hotărârea nr.218/2024 privind Aprobarea documentaţiei Plan Urbanistic Zonal “Regenerarea urbană a zonei Emanoil Gojdu” generat de imobilul situat în intravilan, municipiul Deva, zona delimitată de B-dul Mihail Kogălniceanu, B-dul Decebal, Calea Zarandului și strada Marăști;
- Hotărârea nr.221/2024 privind Aprobarea criteriilor de stabilire a ordinii de prioritate în soluţionarea cererilor de locuinţe şi de repartizare a locuinţelor din fondul locativ aflat în proprietatea statului şi a municipiului Deva, administrat de Direcţia de asistenţă socială Deva, valabile pentru anul 2025;
Afișat la data de 30.07.2024