image

Publicari la sediul institutiei

ANUNȚ DEPUNERE CANDIDATURI PENTRU CONSILIERUL DE ETICĂ

Dosarele de candidatură ale funcționarilor publici care își manifestă opțiunea de a dobândi calitatea de consilier de etică se depun în perioada 18.10.2024 - 23.10.2024 la Serviciul Resurse Umane, Control și vor cuprinde următoarele documente:
Scrisoare de intenţie, din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: motivaţia funcţionarului public pentru a dobândi calitatea de consilier de etică, asumarea faptului că prezintă deschidere şi disponibilitate pentru îndeplinirea atribuţiilor ce revin consilierului de etică, precum şi argumentele care îl recomandă pentru a îndeplini calitatea de consilier de etică;
Copie a actului administrativ de numire a funcţionarului public în funcţia publică deţinută, certificată pentru conformitate cu originalul de către responsabilul din cadrul Serviciului Resurse Umane, Control;
Copie a diplomei de licenţă certificată pentru conformitate cu originalul de către responsabilul din cadrul Serviciului Resurse Umane, Control;
Declaraţia de integritate; formatul standard al declaraţiei de integritate este prevăzut în anexa la prezenta procedură;
Poate depune dosarul de candidatură pentru dobândirea calității de consilier de etică, funcționarul public care îndeplinește, în mod cumulativ, următoarele condiții:
a. este funcţionar public definitiv;
b. ocupă o funcţie publică din clasa I;
c. are, de regulă, studii superioare în domeniul ştiinţe sociale, astfel cum este definit acest domeniu de studii în condiţiile legislaţiei specifice;
d. prezintă deschidere şi disponibilitate pentru îndeplinirea atribuţiilor care îi revin consilierului de etică în conformitate cu prevederile prezentului cod;
e. are o probitate morală recunoscută;
f. nu i s-a aplicat o sancţiune disciplinară, care nu a fost radiată în condiţiile legii;
g. faţă de persoana sa nu este în curs de desfăşurare cercetarea administrativă în cadrul procedurii disciplinare, în condiţiile legii;
h. faţă de persoana sa nu a fost dispusă începerea urmăririi penale pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei;
i. nu se află într-o procedură de evaluare desfăşurată de autoritatea responsabilă de asigurarea integrităţii în exercitarea demnităţilor şi funcţiilor publice şi prevenirea corupţiei instituţionale, în condiţiile legii;
j. nu se află în niciuna dintre situaţiile de incompatibilitate cu calitatea de consilier de etică, respectiv:
* este soţ, rudă sau afin până la gradul al IV- lea inclusiv cu Primarul Municipiului Deva sau cu înlocuitorul de drept al acestuia;
* are relaţii patrimoniale sau de afaceri cu oricare dintre persoanele prevăzute la punctul de mai sus;
*  este membru sau secretar în comisia de disciplină constituită în cadrul instituției.
  
Procedura de desemnare a consilierului de etică în cadrul Primăriei Municipiului Deva poate fi consultată în Public (SERVERAD) – Personal - !PROCEDURI – Procedura desemnare consilier de etica.pdf.

Afișat la data de 18.10.2024

Concurs pentru ocuparea funcţiei publice de execuție vacantă de Consilier juridic, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului juridic

Vă facem cunoscut că la sediul Primăriei Municipiului Deva se va desfăşura concursul de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de execuție vacantă de Consilier juridic, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului juridic al Serviciului juridic, autoritate tutelară din Direcția juridică, administrație publică locală a aparatului de specialitate al Primarului municipiului Deva,
Durata normală a timpului de muncă este de 40 ore / săptămână.
Concursul se va desfăşura după următorul program:
- 18.11.2024, ora 12,00 – proba scrisă la sediul Primăriei Municipiului Deva;
- Interviul se va susţine conform prevederilor art. 103 din Anexa  nr. 10 la Ordonanța de urgență nr. 57/ 2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Condiții de participare la concurs
Condiţii generale:
Poate ocupa o funcţie publică persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
- are cetăţenia română şi domiciliul în România;
- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;
- îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;
- nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
- nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;
- nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
- nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
Condiţii specifice de participare la concurs:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în științe juridice;
- minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
Actele necesare pentru participarea la concurs:
a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) - pct. II din anexa nr. 10 la O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare;
b) copia cărţii de identitate;
c) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;
d) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz;
e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz;
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;
i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.
Documentul prevăzut la lit. g) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică. În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.
Modelul orientativ al adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor este prevăzut la art. 137 lit. e) din anexa nr. 10 la O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.
Formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) - pct. II din anexa nr. 10 la O.U.G. nr. 57/2019, se pune la dispoziţie candidaţilor de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului din oficiu, prin publicare pe pagina de internet a acesteia în format deschis, editabil, în cadrul secţiunii dedicate publicităţii concursului, precum şi la sediu, în locul special amenajat pentru desfăşurarea de activităţi de informare şi relaţii publice, în format letric.
Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut pentru constituirea dosarelor de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.
Dosarele de concurs se depun în perioada 18 octombrie – 6 noiembrie 2024, astfel:
- Personal de către candidat la Serviciul resurse umane, control din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Deva, sediul Primăriei Municipiului Deva – Piața Unirii nr. 4, et. 1, cam. 5.
- Prin intermediul unui serviciu de curierat;
- În format electronic la adresa de e-mail: resurse.umane@primariadeva.ro;

Coordonate de contact:
telefon: 0254 / 213435, 21.579, 218325, 232310 int. 118
fax: 0254 / 22.61.76
e-mail: resurse.umane@primariadeva.ro
persoana de contact: Petricele Bianca – Consilier, Serviciul Resurse Umane, Control;

Bibliografia:
1. Constituția României, republicată - Monitorul Oficial nr. 767/ 2003;
2. Ordonanța nr. 137/ 2000 (**republicată**) privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 166/ 2014;
3. Legea nr. 202/ 2002 (**republicată**) privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 326/ 2013;
4. Partea I, titlul I și titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de Urgență nr. 57/ 2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 555/ 2019 și partea a III-a, titlul I, titlul III, titlul IV, titlul V, titlul VII, partea a V-a, titlul I, titlul II, partea a VI-a, titlul III, partea a VII-a, titlul I, titlul II, titlul III, titlul IV, Partea a VIII-a;
5. Legea nr. 287/ 2009 privind Codul civil - MONITORUL OFICIAL nr. 505/ 2011, republicată, actualizată cu modificările și completările ulterioare, Cartea a III-a, titlul I, titlul II, titlul III, titlul VI, titlul VII, titlul VIII, Cartea IV, titlul II, titlul III, titlul IV, Cartea V, titlurile I-VIII, titlul IX, Capitolul I, Capitolul II,  Capitolul V, Capitolul VI, Capitolul IX, Capitolul XII, Capitolul XIII, titlul X, titlul XI, Cartea a VI-a;
6. Legea nr. 134/ 2010 privind Codul de procedură civilă - MONITORUL OFICIAL nr. 247/ 2015, republicată, actualizată cu modificările și completările ulterioare, Cartea I, titlul I, titlul II, titlul III, titlul IV, titlul V, Cartea a II-a, titlul I și titlul II;
7. Legea nr. 554/ 2004 a contenciosului administrativ - MONITORUL OFICIAL nr. 1154/ 2004, actualizată, cu modificările și completările ulterioare;
8. Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 27/ 2003 privind procedura aprobării tacite-MONITORUL OFICIAL nr. 291/ 2003, cu modificările și completările ulterioare;
9. Ordonanța Guvernului nr. 27/ 2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor - MONITORUL OFICIAL nr. 84/ 2002, actualizată, cu modificările și completările ulterioare.
10. Legea nr. 18/ 1991 a fondului funciar, republicată - MONITORUL OFICIAL nr. 1/ 1998, cu modificările și completările ulterioare, Capitolul II, Capitolul III și IV;
11. Legea nr. 10/ 2001 (**republicată**) privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989 - MONITORUL OFICIAL nr. 798/ 2005, cu modificările și completările ulterioare, Capitolul II și Capitolul III;
12. Legea nr. 165/ 2013 privind măsurile pentru finalizarea procesului de restituire, în natură sau prin echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist în România - MONITORUL OFICIAL nr. 278/ 2013, cu modificările și completările ulterioare, Capitolul II, Capitolul III, Capitolul IV;
13. Legea nr. 1/ 2000 pentru reconstituirea dreptului de proprietate asupra terenurilor agricole şi celor forestiere, solicitate potrivit prevederilor Legii fondului funciar nr. 18/ 1991 şi ale Legii nr. 169/ 1997 - MONITORUL OFICIAL nr. 8/ 2000, cu modificările și completările ulterioare, Capitolul II, Capitolul III.

Tematica:
1. - reglementări privind principiile generale de organizare a statului, drepturile, libertățile și îndatoririle fundamentale ale cetățenilor;
2. - reglementări privind respectarea demnității umane, protecția drepturilor și libertăților fundamentale ale omului, prevenirea și sanctionarea formelor de discriminare;
3. - reglementări privind măsurile pentru promovarea egalității de șanse și de tratament între femei și bărbați, în vederea eliminării tuturor formelor de discriminare bazate pe criteriu de sex;
4. - dispoziții generale aplicabile administrației publice, reglementări privind administrația publică centrală, reglementări privind Prefectul și Instituția Prefectului, reglementări privind statutul funcționarilor publici;
    - reglementări privind administrația publică locală, reguli specifice privind proprietatea publică și privată a statului sau a unităților administrativ-teritoriale; prevederi aplicabile personalului contractual din administrația publică, răspunderea administrativă și serviciile publice.
5. - reglementări privind bunurile: bunurile și drepturile reale în general, proprietatea privată, dezmembrămintele dreptului de proprietate privată, proprietatea publică, cartea funciară, posesia;
    - reglementări despre moștenire și liberalități: moștenirea legală, liberalitățile, transmisiunea și partajul moștenirii;
    - reglementări privind obligațiile:prevederi generale, izvoarele obligațiilor, modalitățile obligațiilor, obligațiile complexe, executarea obligațiilor, transmisiunea și transformarea obligațiilor, stingerea obligațiilor, restituirea prestațiilor, diferite contracte speciale (contractul de vânzare, contractul de schimb, contractul de locațiune, contractul de antrepriză, contractul de mandat, contractul de depozit, contractul de împrumut), garanțiile personale, privilegiile și garanțiile reale;
    - reglementări privind prescripția extinctivă, regimul general al termenelor de decădere, calculul termenelor;
6. - reglementări privind acțiunea civilă; reglementări privind participanții la procesul civil: judecătorul și cazuri de incompatibilitate, părțile, participarea Ministerului Public în procesul civil;
    - reglementări privind competența instanțelor judecătorești: competența materială, teritorială, dispoziții speciale, incidente procedurale privitoare la competența instanței;
    - reglementări privind actele de procedură: forma cererilor, citarea și comunicarea actelor de procedură, nulitatea actelor de procedură;
    - reglementări privind termenele procedurale;
    - reglementări privind procedura contencioasă: procedura în fața primei instanțe, căile de atac.
7. - reglementări privind contenciosul administrativ: dispoziții generale, procedura de soluționare a cererilor în contenciosul administrativ, procedura de executare;
8. - reglementări privind procedura aprobării tacite;
9. - reglementări privind activitatea de soluționare a petițiilor;
10. - reglementări privind stabilirea dreptului de proprietate privată asupra terenurilor, dispoziţii privind terenurile proprietate de stat şi unele prevederi speciale, dispoziţii procedurale;
11. - reglementări privind restituirea în natură sau măsuri reparatorii prin echivalent; proceduri de restituire;
12. - reglementări privind restituirea în natură a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist, acordarea de măsuri compensatorii, măsuri privind urgentarea soluţionării cererilor de retrocedare;
13. - reglementări privind retrocedarea terenurilor agricole, retrocedarea terenurilor forestiere.

Atribuțiile postului: 
- reprezintă Unitatea administrativ-Teritorială, Consiliul Local, Primăria, Primarul și Comisia locală de stabilire a dreptului de proprietate privată asupra terenurilor din Deva în faţa instanţelor judecătoreşti (Judecătorii; Tribunale; Curţi de Apel şi Înalta Curte de Casație și Justiție), precum şi a altor instituţii, pe bază de delegaţie, asigurând totodată concepţia şi redactarea tuturor actelor necesare în acest sens, după consultarea cu compartimentele de specialitate, în funcţie de specificul litigiului;
- urmăreşte şi asigură exercitarea căilor ordinare sau extraordinare de atac împotriva hotărârilor judecătoreşti, atunci când se impune;
- urmăreşte şi asigură executarea hotărârilor judecătoreşti, pe cale amiabilă sau pe calea executării silite;
- asigură colaborarea la întocmirea proiectelor şi actelor administrative emise de către Consiliul Local sau Primar;
- asigură colaborarea la întocmirea contractelor încheiate de către autorităţile locale, precum şi avizarea acestora;
- întocmeşte şi colaborează la întocmirea oricăror alte acte cu caracter juridic, asigurand totodată avizarea acestora;
- rezolvă orice alte lucrări cu caracter juridic repartizate, asigurând totodată rezolvarea în termen legal a scrisorilor, sesizărilor şi corespondenţei repartizate;
- asigură asistenţa şi colaborează la rezolvarea oricăror alte lucrări cu caracter juridic, repartizate altor compartimente, în funcţie de repartizarea stabilită prin Dispoziţiile Primarului;
- participă, în calitate de membru, în diverse comisii constituite prin Dispoziţiile Primarului sau prin Hotărâri ale Consiliului Local;
- participa la sedințele Consiliului Local;
- răspunde de numerele de înregistrare trecute pe toate actele, întocmite şi semnate, specifice activităţii serviciului din care face parte;
- raportează şefului ierarhic superior problemele constatate şi propune soluţii de rezolvare a acestora;
- participă la diverse cursuri de specializare şi de pregătire profesională;
- asigură implementarea, menţinerea şi îmbunătăţirea Sistemului de management al calităţii în propria activitate;
- respectă cerinţele documentaţiei Sistemului de management al calităţii în propria activitate;
- îndeplineşte orice alte atribuţii date de şefii ierarhici superiori, în limita prevederilor legale.
- își desfășoară activitatea având în vedere prevederile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 57/ 2019 privind Codul administrativ, în aceleași condiții cu ceilalți funcționari publici din cadrul administrației publice locale;
- se supune aceluiași program de lucru cu ceilalți angajați, având aceleași responsabilități și își desfășoară activitatea în aceleași condiții.

Afișat la data de 18.10.2024

Comunicat cu ocazia selectiei dosarelor la examenul de promovare a pers. contractual - 15 octombrie 2024


Vă facem cunoscut că, în urma verificărilor efectuate de către comisia de examen stabilită în baza Dispoziției nr. 1779 / 2024, privind constituirea comisiei la examenul de promovare în gradul profesional imediat superioar a personalului contractual din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Deva, emisă de Primarul municipiului Deva, dosarul candidatului a fost declarat:


1. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 98872 / 03.10.2024 – ADMIS



Cu drept de contestație în termen de o zi lucrătoare de la afișare, respectiv până la data de 14 octombrie 2024. 

Afișat la data de 11 octombrie 2024..  

 

Afișat la data de 11.10.2024

Comunicat rezultate interviu la examenul de promovare in gradul profesional - 8 octombrie 2024

În temeiul prevederilor Ordonanței de urgență nr. 57 / 2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
Ținând cont de prevederile Ordonanței de urgență nr. 121/ 2023 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 57/ 2019 privind Codul administrativ, precum și pentru modificarea art. III din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 191/ 2022 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 57/ 2019 privind Codul administrativ,
În urma notării interviului, de către comisiile de examen stabilite pentru examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deţinut a unor funcţionari publici din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Deva, candidații au obţinut următorul punctaj:


Pentru postul din cadrul Compartimentului centrul de informare a cetățenilor
Dosar depus cu formular de înscriere nr. 92252 / 17.09.2024 – 82,00 puncte
Pentru postul din cadrul Compartimentului fluidizare trafic rutier
Dosar depus cu formular de înscriere nr. 93659 / 20.09.2024 – 97,66 puncte
Pentru posturile din cadrul Compartimentului constatare persoane fizice și Serviciului recuperare impozite și taxe locale
Dosar depus cu formular de înscriere nr. 92410 / 17.09.2024 – 98,33 puncte
Dosar depus cu formular de înscriere nr. 93442 / 19.09.20 – 98,66 puncte
           Conform art. VII alin. (25) al Ordonanței de urgență nr. 121 / 2023, sunt declarați admiși la proba interviu candidații care au obținut minimum 50 de puncte, în cazul concursurilor organizate pentru ocuparea funcțiilor publice de execuție.
Ca urmare, la proba interviu, candidații au fost declarații:

Pentru postul din cadrul Compartimentului centrul de informare a cetățenilor
Dosar depus cu formular de înscriere nr. 92252 / 17.09.2024 – ADMIS
Pentru postul din cadrul Compartimentului fluidizare trafic rutier
Dosar depus cu formular de înscriere nr. 93659 / 20.09.2024 – ADMIS
Pentru posturile din cadrul Compartimentului constatare persoane fizice și Serviciului recuperare impozite și taxe locale
Dosar depus cu formular de înscriere nr. 92410 / 17.09.2024 – ADMIS
Dosar depus cu formular de înscriere nr. 93442 / 19.09.20 – ADMI

Cu drept de contestatie în termen de o zi lucrătoare de la data afișării, respectiv în data de 11 octombrie 2024.

Dabija Rodica – Consilier, Compartiment Resurse Umane – secretar al comisiilor de examen   

Afișat la data de 10 octombrie 2024, ora 14,00
 

Afișat la data de 10.10.2024

Comunicat privind rezultatele verificarii elibiligitatii la examenul de promovare in gradul prof.imediat superior - 8 octombrie 2024

 
În urma verificăriilor efectuate de către comisiile de examen stabilită pentru examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deţinut organizat în data de 8 octombrie 2024 – proba scrisă, au constatat că sunt îndeplinite condiţiile de participare la examenul de promovare în gradul profesional imediat superior de către candidați.
 
Ca urmare dosarele candidaților au fost declarate:
1.Dosar cu formular de înscriere nr. 92252 / 17.09.2024  - ADMIS
2.Dosar cu formular de înscriere nr. 93659 / 20.09.2024 - ADMIS
3.Dosar cu formular de înscriere nr. 92410 / 17.09.2024 - ADMIS
4.Dosar cu formular de înscriere nr. 93442 / 19.09.2024  - ADMIS
5.Dosar cu formular de înscriere nr. 92029 / 16.09.2024  - ADMIS
6.Dosar cu formular de înscriere nr. 92530 / 17.09.2024  - ADMIS
7.Dosar cu formular de înscriere nr. 92305 / 17.09.2024 - ADMIS
 
 
Dabija Rodica – Consilier ,Compartiment resurse umane  - secretar al comisiei de examen
                  
Termen de contestație o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului, respectiv în data de 3 octombrie 2024, ora 11.30
 
 
      Afişat la data de 2 octombrie 2024, ora 11.30

Afișat la data de 02.10.2024

Examen de promovare in gradul profesional a personalului contractul - 15 octombrie

Vă facem cunoscut că la data de 15 octombrie 2024, la sediul Primăriei municipiului Deva se va desfăşura examenul de promovare în gradul profesional a personalului contractual din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Deva.
Examenul constă în susţinerea unei probe scrise.
Postul pentru care se organizează examenul se află în cadrul Serviciului administrare piețe al Direcției urbanism a aparatului de specialitate al Primarului municipiului Deva - un post de Referent de specialitate gradul I pentru un angajat care ocupă funcția de Referent de specialitate gradul II.
            Pentru a participa la examenul de promovare în grade și trepte profesionale a personalului contractual, candidatul  trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
            Pentru promovarea în treaptă și grad :
a)  să aibă cel puţin 3 ani vechime în treapta și grad profesional  din care promovează;
b) să fi obţinut calificativul «foarte bine» la evaluarea performanţelor profesionale individuale cel puţin de două ori în ultimii 3 ani, în care acesta s-a aflat în activitate.
            Proba scrisă a examenului se va desfăşura în data de 15 octombrie 2024, ora 10,00.
În vederea participării la examenul de promovare, candidatul depune dosarul în termen de 5 zile lucrătoare de la data afişării anunţului pentru desfăşurarea examenului de promovare, respectiv în perioada 01 – 07 octombrie 2024.
Dosarul de examen va conţine următoarele documente :
a) cerere de înscriere la examenul de promovare adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare ;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) referatul de evaluare întocmit de şeful ierarhic și aprobat de conducătorul instituției ;
d) fișele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 3 ani.
BIBLIOGRAFIA
1.Ordonanţa de urgenţă nr. 57 / 2019, privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare publicată în Monitorul Oficial nr. 555 / 2019:
PARTEA VI – Statutul funcţionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administraţia publică şi evidenţa personalului plătit din fonduri publice, Titlul III – Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice
2. Legea nr. 53 / 2003 - Codul muncii, republicat, cu modificările și completările ulterioare - MONITORUL OFICIAL nr. 345 / 2011,
* Titlul II - Capitol I - Încheierea contractului individual de muncă
                 - Capitol II - Executarea contractului individual de muncă
                 - Capitol III – Modificarea contractului individual de muncă
3. Ordonanța nr. 99 / 2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață, republicată, cu modificările și completările ulterioare – MONITORUL OFICIAL nr. 603 / 2007,
* Se va studia întregul act normativ
4. Hotărârea nr. 348 / 2004 privind exercitarea comerțului cu produse și servicii de piață în unele zone publice, cu modificările și completările ulterioare – MONITORUL OFICIAL nr. 269 / 2004.
* Se va studia întregul act normativ
TEMATICA
- reglementări privind contractul individual de muncă (încheierea, executarea, modificarea).
- reglementări privind personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice;
- reglementări privind statutul funcționarilor publici;
- reglementări privind prevederi aplicabile personalului contracual din administrația publică și evidența personalului plătit din fonduri publice;
- reglementări privind comercializarea produselor și servicilor de piață;
- reglementări privind exercitarea comerțului cu produse și servicii de piață în unele zone publice.
Anunţul privind examenul de promovare se afişează la sediul Primăriei municipiului Deva şi pe pagina de internet a acesteia în data de 1 octombrie 2024.
 Proba scrisă a examenului se va desfăşura în data de 15 octombrie, ora 10,00.
 În vederea participării la examenul de promovare, candidaţii depun dosarul în termen de 5 zile lucrătoare de la data afişării anunţului pentru desfăşurarea examenului de promovare, respectiv în perioada 01 - 07 octombrie 2024, ora 16,00.
  Dosarul de examen va conţine următoarele documente:
a) cerere de înscriere la examenul de promovare adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c)  referatul  de evaluare întocmit de şeful ierarhic și aprobat de conducătorul instituției.
d) fișele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 3 ani.
Selecţia dosarelor de înscriere se va desfăşura în termen de două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor pentru examenul de promovare, respectiv în perioada 08 -09 octombrie 2024.
Stabilirea subiectelor pentru proba scrisă şi notarea probelor de examen se va face în conformitate cu prevederile art. 27 şi 28 din H.G. nr. 1.336 / 2022.
Rezultatul examenului de promovare se afişează la sediul Primăriei şi pe pagina de internet a acesteia în termen de o zi lucrătoare de la susţinerea acestuia, respectiv la data de 16 octombrie 2024.
Candidaţii nemulţumiţi de rezultatul obţinut pot depune contestaţie în termen de o zi lucrătoare de la data afisării rezultatelor respectiv până la data de 17 octombrie 2024.
Comisia de soluţionare a contestaţiilor va reevalua probele examenului iar rezultatele finale se afişează la sediul Primăriei municipiului Deva în termen de o zi lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a contestaţiilor, respectiv până cel târziu la data de 18 octombrie 2024.



 

Afișat la data de 01.10.2024

ANUNȚ - în şedinţa Consiliului local al municipiului Deva din data de 25 iulie 2024, au fost adoptate următoarele hotărâri de consiliu:

Consiliul local al municipiului Deva aduce la cunoştinţa cetăţenilor municipiului Deva, că în şedinţa Consiliului local al municipiului Deva din data de 25 iulie 2024, au fost adoptate următoarele hotărâri de consiliu:
- Hotărârea nr.217/2024 privind Aprobarea documentaţiei Plan Urbanistic Zonal “Regenerarea urbană a zonei Dorobanți, situată între străzile Mărăști și Panseluțelor”, generat de imobilul situat în intravilanul municipiului Deva, zona adiacentă străzii Dorobanți, delimitată de strada Mărăști, B-dul 22 Decembrie, str. Carpați și Aleea Panseluțelor;
- Hotărârea nr.218/2024 privind Aprobarea documentaţiei Plan Urbanistic Zonal “Regenerarea urbană a zonei Emanoil Gojdu” generat de imobilul situat în intravilan, municipiul Deva, zona delimitată de B-dul Mihail Kogălniceanu, B-dul Decebal, Calea Zarandului și strada Marăști;
- Hotărârea nr.221/2024 privind Aprobarea criteriilor de stabilire a ordinii de prioritate în soluţionarea cererilor de locuinţe şi de repartizare a locuinţelor din fondul locativ aflat în proprietatea statului şi a municipiului Deva, administrat de Direcţia de asistenţă socială Deva, valabile pentru anul 2025;

 

Afișat la data de 30.07.2024

330152 Deva, Piața Unirii nr. 4
0254 / 213435 / 232310 / 218579 / 234651
fax: 0254 / 226176
© Primăria Deva 2022-2024, Toate drepturile rezervate