În urma verificăriilor efectuate de către comisiile de examen stabilită pentru examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deţinut organizat în data de 6 mai 2025 – proba scrisă, au constatat că sunt îndeplinite condiţiile de participare la examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deținut de către candidați.
Ca urmare dosarele candidaților au fost declarate:
1. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 35941/ 04.04.2025 - ADMIS
2. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 37369/ 09.04.2025 - ADMIS
3. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 36316/ 07.04.2025 - ADMIS
Secretar supleant al comisiei de examen – Lucaciu Tatiana Nicoleta - Consilier, Compartiment resurse umane
Termen de contestație o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului, respectiv în data de 29 aprilie 2025, ora 10.30
Afişat la data de 28 aprilie 2025, ora 10.30
Afișat la data de 28.04.2025
Vă aducem la cunoştinţă că în data de 6 mai 2025, la sediul Primăriei municipiului Deva se va desfăşura examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deținut al unor funcţionari publici din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Deva.
Nr.crt
Funcția Publică
Clasa
Grad profesional deținut
Grad profesional după promovare
Structura funcțională
1
Consilier
I
asistent
principal
Serviciul unitatea municipală pentru monitorizarea serviciilor comunitare de utilități publice
2
Consilier
I
asistent
principal
Compartimentul programe dezvoltare
3
Consilier
I
principal
superior
Serviciul administrarea domeniului public și privat
Examenul se va desfăşura după următorul program :
- 6 mai 2025 – ora 12,00 – proba scrisă
- interviul se va susţine în termenul prevăzut la art. 103 din Anexa nr. 10 a OUG nr. 57/2019, pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, actualizată.
Pentru a participa la concursul sau examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deţinut, funcţionarul public trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
- să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;
- să fi obţinut cel puţin calificativul «bine» la evaluarea performanţelor individuale în ultimii 2 ani în care funcţionarul public s-a aflat în activitate;
- să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prezentei legi.
Dosarele de înscriere la examen se depun de către candidați la Serviciul resurse umane, control din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Deva, sediul Primăriei municipiului Deva – Piața Unirii nr. 4, et. 1, cam. 4, prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic la adresa de e-mail: resurse.umane@primariadeva.ro, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului privind organizarea examenului de promovare pe site şi la sediul instituţiei, respectiv în perioada 01 aprilie – 22 aprilie 2025, inclusiv.
Dosarele de examen conțin în mod obligatoriu următoarele documente:
a) copie de pe carnetul de muncă sau adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
b) copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani de activitate;
c) adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării situaţiei disciplinare a funcţionarului public, în care se menţionează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancţiune disciplinară, care să nu fi fost radiată;
d) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit.b)
Examenul de promovare constă în 3 probe succesive, după cum urmează:
a) verificarea eligibilităţii candidaţilor, în urma depunerii dosarelor de examen;
b) proba scrisă în data de 6 mai 2025 ora 12:00;
c) proba interviului în termenul prevăzut la art, 103 din Anexa nr. 10 a OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.
BIBLIOGRAFIA
Bibliografie comună
1. Constituția României, republicată - Monitorul Oficial nr. 767/ 2003;
2. Partea I, titlul I și titlul II ale părții a II - a, titlul I al părții a IV - a, titlul I și II ale părții a VI -a din Ordonanța de Urgență nr. 57/ 2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 555/ 2019;
3. Legea nr. 202 / 2002 (**republicată**), privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 326/ 2013;
4. Ordonanța de Urgență nr. 137/ 2000 (**republicată**) privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 166/ 2014;
Bibliografia comună se completează după cum urmează
Pentru postul din cadrul Serviciului unitatea municipală pentru monitorizarea serviciilor comunitare de utilități publice
5.Ordonanţă de Urgenţă nr. 92/ 2021 privind regimul deşeurilor, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 820/ 2021;
* Capitolul II – Cerințe generale
* Capitolul III – Gestionarea deșeurilor
* Capitolul VII – Controalele și evidența
Pentru postul din cadrul Compartimentului programme dezvoltare
5. Hotărârea nr. 907 / 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 1061 /2016
* Capitolul I – Dispoziții generale
* Capitolul II – Nota conceptuală și tema de proiectare
* Capitolul III – Documentațiile tehnico-economice aferente obiectivelor de investiții finanțate din fonduri publice
Secțiunea 1 – Prevederi comune
Secțiunea 3 – Studiu de fezabilitate
Secțiunea 4 – Documentația de avizare a lucrărilor de intervenții
Secțiunea 5 - Devizul general și devizul pe obiect
Secțiunea 6 – Proiectul pentru autorizarea/desființarea executării lucrărilor și proiectul tehnic de execuție
6. Legea nr. 98/ 2016 privind achizițiile publice, cu modificările şi completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 390 / 2016,
Capitolul I Dispoziţii generale
- Secţiunea 1 Obiect, scop şi principii
- Secţiunea 2 Definiţii
- Secţiunea 3 Autorităţi contractante
- Secţiunea 4 Domeniu de aplicare
Capitolul III Modalități de atribuire
- Sectiunea 1 Procedurile de atribuire – paragraf: 1,2,3,10.
Capitolul IV Organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire
- Sectiunea 4- Elaborarea documentației de atribuire
- Sectiunea 14- Dosarul achiziției și raportul procedurii
Capitolul V Executarea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru
- Sectiunea 1- Subcontractarea
- Sectiunea 2 -Modificarea contractului de achiziție publică/acordului cadru
Pentru postul din cadrul Serviciului administrarea domeniului public și privat
5. Ordonanța de Urgență nr. 57 / 2019 privind Codul administrativ, Partea a V-a - Reguli specifice privind proprietatea publică și privată a statului sau a unităților administrativ-teritoriale, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 555/ 2019;
6. Legea nr. 15 / 2003 privind sprijinul acordat tinerilor pentru construirea unei locuințe proprietate personală, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 182 / 2014.
TEMATICA
Tematica comună
- reglementări privind principiile generale de organizare a statului, drepturile, libertățile și îndatoririle fundamentale ale cetățenilor;
- reglementări privind dispozițiile generale ale Codului administrativ;
- reglementări privind administrația publică centrală: Guvernul și administrația publică centrală de specialitate;
- reglementări privind Prefectul, instituţia prefectului şi serviciile publice deconcentrate: Prefectul şi subprefectul;
- reglementări privind statutul funcționarilor publici si reglementări generale referitoare la statutul funcționarilor publici;
- reglementări privind respectarea demnității umane, protecția drepturilor și libertăților fundamentale ale omului, prevenirea și sanctionarea formelor de discriminare;
- reglementări privind măsurile pentru promovarea egalității de șanse și de tratament între femei și bărbați, în vederea eliminării tuturor formelor de discriminare bazate pe criteriu de sex;
Tematica comună se completează după cum urmează
Pentru postul din cadrul Serviciului unitatea municipală pentru monitorizarea serviciilor comunitare de utilități publice
- reglementări privind regimul deşeurilor;
- reglementări privind răspunderea extinsă a producătorilor;
- reglementări privind prevenirea, reutilizarea, reciclarea altor tipuri de valorificare a deşeurilor;
- reglementări privind responsabilitatea pentru gestionarea deşeurilor;
- reglementîări privind controalele și evidența deșeurilor;
- reglementări privind colectarea separată şi transportul separat al deşeurilor menajere şi al deşeurilor similare provenind din activităţi comerciale din industrie şi instituţii, inclusiv fracţii colectate separat;
- reglementări privind operarea centrelor de colectare prin aport voluntar a deşeurilor de la persoanele fizice;
- reglementări privind transferul deşeurilor municipale în staţii de transfer, inclusiv transportul separat al deşeurilor reziduale la depozitele de deşeuri nepericuloase şi/sau la instalaţiile integrate de tratare, al deşeurilor de hârtie, metal, plastic şi sticlă colectate separat la staţiile de sortare şi al biodeşeurilor la instalaţiile de compostare şi/sau de digestie anaerobă;
- reglementări privind sortarea deşeurilor de hârtie, carton, metal, plastic şi sticlă colectate separat din deşeurile municipale în staţii de sortare, inclusiv transportul reziduurilor rezultate din sortare la depozitele de deşeuri şi/sau la instalaţiile de valorificare energetică;
Pentru postul din cadrul Compartimentului programe dezvoltare
- reglementări privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice (Dispoziții generale, Nota conceptuală și tema de proiectare, Documentațiile tehnico-economice aferente obiectivelor de investiții finanțate din fonduri publice, Prevederi comune, Documentația de avizare a lucrărilor de intervenții, Devizul general și devizul pe obiect și Proiectul pentru autorizarea/desființarea executării lucrărilor și proiectul tehnic de execuție )
- reglementări privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora
- reglementări privind achizițiile publice (Obiect, scop şi principii, Definiţii, Autorităţi contractante, Domeniu de aplicare, Procedurile de atribuire, Elaborarea documentației de atribuire, Dosarul achiziției și raportul procedurii, Subcontractarea și Modificarea contractului de achiziție publică/acordului cadru ).
Pentru postul din cadrul Serviciului administrarea domeniului public și privat
- reglementări privind exercitarea dreptului de proprietate publică şi privată a statului sau a unităţilor administrativ-teritoriale;
- reglementări privind sprijinul acordat tinerilor în vederea construirii unei locuințe proprietate personală.
Afișat la data de 28.04.2025
Primăria municipiului Deva, cu sediul în Piața Unirii nr. 4, Deva, județul Hunedoara, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1336/ 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice coroborat cu art. IV alin. (2) lit. a) din ORDONANŢA DE URGENŢĂ nr. 34/ 2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, a Hotărârii Consiliului local Deva nr. 116/ 2025 privind organizarea concursului pentru ocuparea postului vacant de Director al Serviciului public de întreținere și gospodărire municipală Deva din subordinea Consiliului local al municipiului Deva și a Dispoziției Primarului Municipiului Deva nr. 80/ 2023 privind unele măsuri referitoare la organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante sau temporar vacante în regim contractual din aparatul de specialitate și din instituțiile publice fără personalitate juridică din subordinea Consiliului Local Deva, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea următorului post vacant:
A. INFORMAȚII DESPRE POST
- Numărul postului: 1 (unu)
- Denumirea postului: Director
- Nivelul postului: post contractual de conducere
- Structura din care face parte postul: Serviciului public de întreținere și gospodărire municipală Deva din subordinea Consiliului local al municipiului Deva,
- Durata contractului și timpul de lucru: angajarea se va face pe perioadă nedeterminată, cu normă de lucru întreagă de 40 h/ săptămână, programul de lucru de luni până joi între orele 7:00 – 15.30 și vineri între orele 7:00 – 13:00.
B. DOSARUL DE CONCURS
Dosarul de concurs va cuprinde următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1336/ 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) curriculum vitae, model comun european.
Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 1336/ 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul“ de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
Candidații pentru această funcție vor elabora și vor depune odată cu dosarul de concurs un proiect de management privind asigurarea desfăşurării în condiţii de performanţă a activităţii curente şi de perspectivă a Serviciului public de întreţinere şi gospodărire municipală Deva.
Depunerea dosarelor de concurs se va face în perioada 17 aprilie – 6 mai 2025 până la ora 16:00 la Compartimentul Resurse Umane al aparatului de specialitate al Primarului municipiului Deva, Primăria Deva, Piața Unirii nr. 4, etaj 1, cam. 5.
Dosarele pot fi transmise de candidaţi și prin Poşta Română sau prin serviciul de curierat rapid sau poşta electronică la adresa de mail resurse.umane@primariadeva.ro, înăuntrul termenului mai sus menționat.
Informaţii suplimentare la:
- telefon 0254 / 21.34.35, 21.85.79 / int. 118
- mail resurse.umane@primariadeva.ro
În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid sau poşta electronică, candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la lit. b)-e) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise/practice, după caz, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
Transmiterea documentelor prin poşta electronică se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.
Nerespectarea condițiilor de mai sus conduce la respingerea candidatului.
Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenul de depunere a dosarelor, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.
C. Condiții de participare la concurs
C1. - Condiţii generale
Poate participa la concursul organizat persoana care:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
C2. Condiţii specifice de participare la concurs:
- studii superioare de lunga durată absolvite cu diploma de licenţă sau echivalentă în științe economice, ştiinţe juridice sau științe inginerești;
- vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului - minimum 7 ani;
- experiență managerială (să fi deținut funcţii de conducere) - minimum 3 ani.
D. BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICĂ
1. Constituția României, republicată - Monitorul Oficial nr. 767/ 2003,
* Titlul II – Capitolul II – Drepturile și libertățile fundamentale,
2. Ordonanţa de urgenţă nr. 57/ 2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare - MONITORUL OFICIAL nr. 555/ 2019,
* PARTEA VI - Statutul funcționarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administrația publică și evidența personalului plătit din fonduri publice - Titlul III – Personalul contractual din autorităţile şi instituţiile publice,
3. Legea nr. 53/ 2003 - Codul muncii, republicat, cu modificările și completările ulterioare - MONITORUL OFICIAL nr. 345/ 2011,
* Titlul II - Capitol I - Încheierea contractului individual de muncă
- Capitol II - Executarea contractului individual de muncă
- Capitol III - Modificarea contractului individual de muncă
* Titlul III - Capitol I - Timpul de muncă
4. Legea nr. 319/ 2006 a securității și sănătății în muncă, cu modificările şi completările ulterioare - MONITORUL OFICIAL nr. 646/ 2006,
* Se va studia întregul act normativ
5. Hotărârea nr. 1425/ 2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006 - MONITORUL OFICIAL nr. 882/ 2006,
* Capitolul I - Dispoziţii generale
* Capitolul II - Autorizarea funcţionării din punct de vedere al securităţii şi sănătăţii în muncă
* Capitolul III - Servicii de prevenire şi protecţie
* Capitolul V - Instruirea lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă
6. Ordonanta de Urgenta nr. 195/ 2005 privind protectia mediului - MONITORUL OFICIAL nr. 1.196/ 2005, cu modificarile si completarile ulterioare,
* Se va studia întregul act normativ
7. Legea nr. 24/ 2007 privind reglementarea şi administrarea spaţiilor verzi din intravilanul localităţilor, republicată - MONITORUL OFICIAL nr. 764/ 2009, cu modificările şi completările ulterioare,
* Se va studia întregul act normativ
8. LEGEA nr. 273/ 2006 privind finanţele publice locale - MONITORUL OFICIAL nr. 618/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare
* Se va studia întregul act normativ
9. LEGEA nr. 82/ 1991 a contabilităţii, republicata - MONITORUL OFICIAL nr. 454/ 2008, cu modificarile si completarile ulterioare
* Capitolul I - Dispoziții generale
* Capitolul IV - Situații financiare
* Capitolul V - Contabilitatea Trezoreriei Statului și a instituțiilor publice
10. ORDONANTA nr. 2/ 2001 privind regimul juridic al contraventiilor - MONITORUL OFICIAL nr. 410/ 2001, cu modificarile si completarile ulterioare
* Se va studia întregul act normativ
11. LEGEA nr. 51/ 2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată - MONITORUL OFICIAL nr. 121/ 2013 cu modificările şi completările ulterioare
* Se va studia întregul act normativ
12. LEGE nr. 98/ 2016 privind achiziţiile publice - MONITORUL OFICIAL nr. 390/ 2016, cu modificările şi completările ulterioare
* Capitolul I - Dispoziții generale
* Capitolul II - Reguli generale de participare și desfășurare a procedurilor de atribuire
* Capitolul III - Modalități de atribuire
13. LEGEA nr. 544/ 2001 privind liberul acces la informatiile de interes public - MONITORUL OFICIAL nr. 663/ 2001, cu modificarile si completarile ulterioare
* Se va studia întregul act normativ
E. ETAPELE, PROBELE și CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI
Concursul constă în următoarele etape:
a) selecţia dosarelor de înscriere;
b) proba scrisă;
c) interviul în cadrul căruia va fi susținut proiectul de management.
Interviul va cuprinde:
- întrebări adresate fiecărui candidat conform planului de interviu – proba cu o pondere 50% din nota finală a interviului;
- sustinerea proiectului de management - proba cu o pondere 50% din nota finală a interviului.
Selecţia dosarelor de înscriere se va desfăşura în termen de două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Până în ultima zi prevăzută pentru selecţia dosarelor, membrii comisiei de concurs pot solicita candidaţilor documente relevante, pentru desfăşurarea concursului.
Rezultatele selectării dosarelor de înscriere se afişează cu menţiunea «admis» sau «respins», însoţită, după caz, de motivul respingerii, la sediul precum şi pe pagina de internet a Primăriei municipiului Deva, în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de selecție.
Comunicarea rezultatelor probei scrise se face prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat şi a menţiunii «admis» sau «respins», prin afişare la sediu şi pe pagina de internet a Primăriei municipiului Deva în termen de maximum o zi lucrătoare de la data finalizării probei scrise.
Comunicarea rezultatelor probei interviu se face prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat şi a menţiunii «admis» sau «respins», prin afişare la sediu şi pe pagina de internet a Primăriei municipiului Deva în termen de maximum o zi lucrătoare de la data finalizării probei interviu.
După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă sau interviu, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
Soluţionarea contestaţiilor se va face în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.
Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse se face prin afişare la sediul instituției precum şi pe pagina de internet a Primăriei municipiului Deva, imediat după soluţionarea contestaţiilor.
Rezultatele finale se afişează la sediul şi pe pagina de internet a Primăriei municipiului Deva în termen de maximum o zi lucrătoare de la afișarea rezultatelor de la proba de interviu sau de la soluţionarea contestaţiilor depuse la proba de interviu, prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat şi a menţiunii «admis» sau «respins».
Se pot prezenta la următoarea etapă doar candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.
NOTĂ: Termenul de o zi lucrătoare începe de la data şi ora afişării rezultatelor selecţiei sau a probelor de concurs şi se încheie în ziua lucrătoare următoare la aceeaşi oră la care a început.
CALENDARUL CONCURSULUI
Nr. crt. ETAPA CONCURSULUI PERIOADA DESFĂȘURĂRII
1. Depunerea dosarelor 17.04.2025 - 06.05.2025, ora16:00
Selecția dosarelor 07.05.2025 - 08.05.2025
Afișare rezultate selecție dosare 09.05.2025
Depunere contestații cu privire la rezultatul selecției dosarelor 24 ore de la data și ora afișării rezultatului
Soluționarea contestațiilor (afișare) 24 ore de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor
2. Proba scrisă 15.05.2025 ora 11:00
Afișarea rezultatelor probei scrise Cel târziu 16.05.2025
Depunere contestații cu privire la rezultatul probei scrise 24 ore de la data și ora afișării rezultatului
Soluționarea contestațiilor (afișare) 24 ore de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor
3. Interviu 21.05.2025 ora 10:00
Afișarea rezultatelor interviului Cel târziu 22.05.2025
Depunere contestații cu privire la rezultatul interviului 24 ore de la data și ora afișării rezultatului
Soluționarea contestațiilor (afișare) 24 ore de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor
4. Afișarea rezultatelor finale 24 ore de la afișarea rezultatelor de la proba de interviu sau de la soluţionarea contestaţiilor depuse la proba de interviu
În conformitate cu art. 38 alin. (15) din Hotărârea Guvernului nr. 1336/ 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice în sala în care are loc concursul, pe toată perioada derulării acestuia, inclusiv a formalităţilor prealabile şi a celor ulterioare finalizării probei, candidaţilor nu le este permisă deţinerea sau folosirea vreunei surse de informare sau a telefoanelor mobile ori a altor mijloace de comunicare la distanţă. Nerespectarea prevederilor de mai sus atrage eliminarea candidatului din proba de concurs, situaţie în care comisia de concurs elimină candidatul din sală, înscrie menţiunea „anulat“ pe lucrare şi consemnează cele întâmplate în procesul-verbal.
Afișat la data de 17.04.2025
În temeiul prevederilor Ordonanței de urgență nr. 57/ 2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
Ținând cont de prevederile Ordonanței de urgență nr. 121 / 2023 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 57 / 2019 privind Codul administrativ, precum și pentru modificarea art. III din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.191 / 2022 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 57 / 2019 privind Codul administrativ,
În urma corectării lucrărilor scrise de către comisia de concurs, candidații au obținut următorul punctaj:
1. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 6827/ 27.01.2025 - 34,50 puncte
2. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 7541/ 28.01.2025 - 19,00 puncte
3. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 8744/ 29.01.2025 - 28,50 puncte
4. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 9729/ 31.01.2025 - 10,00 puncte
Conform art. VII alin. (25) al Ordonanței de urgență nr. 121 / 2023, sunt declarați admiși la proba scrisă candidații care au obținut minimum 50 de puncte, în cazul concursurilor organizate pentru ocuparea funcțiilor publice de execuție.
Ca urmare, la proba scrisă, candidații au fost declarați:
1. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 6827/ 27.01.2025 - RESPINS
2. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 7541/ 28.01.2025 - RESPINS
3. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 8744/ 29.01.2025 - RESPINS
4. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 9729/ 31.01.2025 - RESPINS
Cu drept de contestație în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului, respectiv în data de 18.02.2025
Conform art. 196 alin. (1) din Anexa nr. 10 a Ordonanței de urgență nr. 57 / 2019 privind Codul administrativ, proba interviu poate fi susținută doar de către acei candidați declarați admiși la proba scrisă.
Secretar al comisiei de concurs – Petricele Bianca – Consilier, Compartiment resurse umane
Afișat la data de 17 februarie 2025, ora 16,15
Afișat la data de 17.02.2025
Consiliul local al municipiului Deva aduce la cunoştinţa cetăţenilor municipiului Deva, că în şedinţa Consiliului local al municipiului Deva din data de 25 iulie 2024, au fost adoptate următoarele hotărâri de consiliu:
- Hotărârea nr.217/2024 privind Aprobarea documentaţiei Plan Urbanistic Zonal “Regenerarea urbană a zonei Dorobanți, situată între străzile Mărăști și Panseluțelor”, generat de imobilul situat în intravilanul municipiului Deva, zona adiacentă străzii Dorobanți, delimitată de strada Mărăști, B-dul 22 Decembrie, str. Carpați și Aleea Panseluțelor;
- Hotărârea nr.218/2024 privind Aprobarea documentaţiei Plan Urbanistic Zonal “Regenerarea urbană a zonei Emanoil Gojdu” generat de imobilul situat în intravilan, municipiul Deva, zona delimitată de B-dul Mihail Kogălniceanu, B-dul Decebal, Calea Zarandului și strada Marăști;
- Hotărârea nr.221/2024 privind Aprobarea criteriilor de stabilire a ordinii de prioritate în soluţionarea cererilor de locuinţe şi de repartizare a locuinţelor din fondul locativ aflat în proprietatea statului şi a municipiului Deva, administrat de Direcţia de asistenţă socială Deva, valabile pentru anul 2025;
Afișat la data de 30.07.2024