Începând de luni, 11 aprilie 2022, prin intermediul unui portal de servicii electronice ( https://se.primariadeva.ro/cmsSE/ ), devenii vor economisi timp pentru depunerea de formulare, cereri, autorizații, programări și pentru plata taxelor și impozitelor.
Cei care nu pot accesa serviciile online, sunt invitați la sediul Primăriei Municipiului Deva, unde vor putea face diverse plăți (cu cardul) și operațiuni electronice prin intermediul unui terminal aflat în holul Primăriei, în baza cărții de identitate.
Pentru accesarea serviciilor online, cetățenii își vor crea un cont de utilizator care le va permite să-și vizualizeze bunurile mobile și imobile, precum și situația impozitelor la zi.
Serviciile de digitalizare au fost dezvoltate în cadrul unui proiect finanțat din fonduri europene și constituie un nou pas în digitalizarea Primăriei Deva.
Operațiunile electronice pe care locuitorii municipiului Deva le pot solicita online acoperă toate departamentele instituției. Cetățenii vor putea opta, de la caz la caz, pentru primirea răspunsului în contul de utilizator creat sau pentru ridicarea personală a documentelor de la sediul Primăriei Municipiului Deva.
Biroul de presă
Afișat la data de 11.04.2022
Recensământul populației și locuințelor runda 2021 va avea loc după următorul calendar:
Afișat la data de 10.03.2022
Primăria Municipiului Deva aduce la cunoștința cetățenilor că Parcarea Publică din Piața Unirii, nr. 8 va fi închisă în intervalul 1 – 30 iunie 2022 pentru lucrări de realizare a pavimentului pentru circulație pietonală și auto în zona de intrare-ieșire din parcare.
De asemenea, vor exista restricții de circulație/închidere temporară a traficului în zona sensului giratoriu de lângă Școala Generală ,,Regina Maria”. Traficul pe strada Lucian Blaga va fi interzis, accesul va fi permis doar riveranilor dinspre strada Aurel Vlaicu până la școala generală.
Traficul pe strada Piața Episcop Tordai Sandor Andras, între strada Gheorghe Barițiu și strada Lucian Blaga va fi închis. Circulația auto va fi direcționată pe străzile: Aurel Vlaicu (dublu sens), Izvorului (sens unic spre str. Gheorghe Barițiu) și Gheorghe Barițiu (dublu sens).
Accesul dinspre strada Gheorghe Barițiu la Parcarea Publică din Piața Unirii, nr. 8 (în apropiere de Primăria Deva) va fi interzis de la intersecția cu strada Gheorghe Barițiu.
Măsura de restricționare a traficului a fost luată la solicitarea constructorului ,,SC Construcții Erbașu SA” pentru execuția lucrărilor în cadrul proiectului ,,Amenajare zonă pietonală centrul istoric”, fiind aprobată de către Serviciul Poliției Rutiere din cadrul IPJ Hunedoara.
Vă mulțumim pentru înțelegere!
Afișat la data de 26.05.2022
Consilierii locali au aprobat astăzi, 26 mai 2022, în ședință ordinară, regulamentul de organizare și funcționare în regim de autotaxare a parcării publice subterane din Piața Agroalimentară Deva, strada Ion Creangă, nr. 60, prin HCL nr. 198/2022.
Conform noului regulament, tarifele de parcare sunt următoarele:
Afișat la data de 26.05.2022
Vă facem cunoscut că la sediul Direcției de Asistență Socială Deva se va desfăşura concursul de recrutare organizat pentru ocuparea unor funcţii publice de execuţie vacante din cadrul Direcției de Asistență Socială Deva, instituție publică cu personalitate juridică, subordonată Consiliului Local al Municipiului Deva, respectiv:
- consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Contabilitate al Biroului Economico-Financiar;
- consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Evidență și Plată Beneficii de Asistență Socială;
- consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Monitorizare Asistenți Personali al Serviciului Resurse Umane;
Concursul se va desfăşura după următorul program:
Afișat la data de 26.05.2022
În conformitate cu prevederile H.G. nr. 611 / 2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările si completarile ulterioare,
În urma corectării lucrării scrise de către comisia de concurs, candidatul pentru postul de Consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului financiar, contabilitate, a obținut următorul punctaj:
1.Dosar depus cu formular de înscriere nr. 45785 / 04.05.2022 – 89, 50 puncte
Conform art. 60 alin. (3) al H.G. nr. 611 / 2008 și art. 618 alin. (14) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, este declarat admis la proba scrisă candidatul care a obţinut minimum 50 de puncte, în cazul concursurilor organizate pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie.
Ca urmare, la proba scrisă, candidatul a fost declarat:
1.Dosar depus cu formular de înscriere nr. 45785 / 04.05.2022– ADMIS
Cu drept de contestație în termen de 24 de ore de la afișare, respectiv până la data de 26 mai 2022, ora 16,10
Conform art. 55 alin. (1) al H.G. nr. 611 / 2008, proba interviului poate fi susţinută doar de către acei candidaţi declaraţi admişi la proba scrisă, drept urmare a rezultatului probei scrise, proba interviu se va susține la data de 27 mai 2022, ora 10,00.
Secretar al comisiei de concurs – Dabija Rodica, Consilier, Serviciul resurse umane
Afișat la data de 25 mai 2022, ora 16,10.
Afișat la data de 25.05.2022
Un proiect de 27 de milioane de euro va revoluționa asistența socială.
Ministerul Muncii și Protecției Sociale (MMPS) în parteneriat cu Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială și Autoritatea pentru Digitalizarea României implementează primul HUB de servicii electronice care integrează toate informațiile cu privire la serviciile și beneficiile sociale.
Concret – un sistem informatic integrat care va permite cetățenilor să interacționeze online cu toate instituțiile publice centrale și locale din domeniul asistenței sociale accesând portalul MMPS.
Lansarea proiectului „Hub de servicii MMSS – SII MMSS” a avut loc marți, 24 mai 2022, la București, în prezența a 100 de reprezentanți ai administrației publice centrale și locale din domeniul serviciilor sociale. La eveniment a participat și directorul executiv al Direcției de Asistență Socială, Alex-Cosmin Jurja.
Principalele beneficii ale proiectului „Hub de servicii MMSS – SII MMSS”:
Afișat la data de 25.05.2022
Vă facem cunoscut că în urma verificărilor efectuate de către comisia de concurs stabilită pentru concursul de ocupare a postului corespunzător funcției publice de execuție de Consilier juridic, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Serviciului recuperare impozite și taxe locale din Direcția impozite și taxe locale a aparatului de specialitate al Primarului municipiului Deva – 3 iunie 2022 proba scrisă, dosarele candidaților au fost declarate:
1. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 50764 / 17.05.2022 - ADMIS
2. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 51533 / 18.05.2022 - ADMIS
Brezan Claudiu - Consilier, Serviciul resurse umane - secretar al comisiei de concurs
Afişat la data de 25.05.2022, ora 15,20
Termen de contestatie 24 ore de la data afișării, respectiv până la data de 26.05.2022, ora 15,20.
Afișat la data de 25.05.2022
În conformitate cu prevederile Ordinului nr.2.701/2010 pentru aprobarea Metodologiei de informare şi consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului si de urbanism, potrivit H.C.L. nr. 72/2019 privind ,,Regulamentul Local de implicare a publicului in elaborarea sau revizuirea planurilor de urbanism si amenajarea a teritoriului’’, a Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul (actualizată), publicăm pe site-ul şi la avizierul Primăriei municipiului Deva următoarea documentaţie de urbanism:
1. | P.U.Z. | Etapa1 - etapa pregătitoare PUZ – anunţarea intenţiei de elaborare cu privire la documentatia: - PUZ ,,LOCUINŢĂ FAMILIALĂ ŞI ÎMPREJMUIRE” - Beneficiari: DAN CONSTANTIN şi DAN VIOLETA MIRELA; - Amplasament: municipiul Deva, zona străzii Mihail Sadoveanu, fn, CF Nr: 73845, judeţul Hunedoara; - Proiectant: Birou de Arhitectură Pop Oliviu Marius S.R.L. coordonator RUR: arhitect Pop Oliviu Marius |
Afișat la data de 25.05.2022
Vă facem cunoscut că în urma verificărilor efectuate de către comisia de concurs stabilită pentru concursul de ocupare a postului corespunzător funcției publice de execuție de Consilier, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Compartimentului centrul de informare a cetațenilor din Direcția juridică şi administrație publică locală a aparatului de specialitate al Primarului municipiului Deva – 2 iunie 2022 proba scrisă, dosarele candidaților au fost declarate:
1. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 44927 / 02.05.2022- ADMIS
2. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 52420 / 20.05.2022- ADMIS
Stoica-Mariș Adriana - Consilier, Serviciul resurse umane - secretar al comisiei de concurs
Afişat la data de 24.05.2022, ora 15,50.
Termen de contestatie 24 ore de la data afișării, respectiv până la data de 25.05.2022, ora 15,50.
Afișat la data de 24.05.2022
Orice bloc de locuințe are spații comune - fațade, terasă, uscătorie sau boxă, care pot fi închiriate unor terți - persoane fizice ori juridice, pentru diverse activități ori, pur și simplu, pentru amplasarea de panouri publicitare sau antene de telefonie mobilă.
Legea asociațiilor de proprietari nr. 196/2018 le permite proprietarilor de apartamente să închirieze, contra cost, spațiile comune din blocul în care locuiesc.
Procedura implică însă respectarea anumitor condiții.
Închirierea se poate face doar prin hotărâre a adunării generale a asociației de proprietari și doar cu acordul a două treimi din totalul proprietarilor membri ai asociației și cu acordul tuturor proprietarilor direct afectați de vecinătate.
Contractul de închiriere (sau, după caz, de folosință sau concesiune) va fi semnat de președintele asociației de proprietari și avizat de cenzor.
Banii obținuți din închirierea spațiilor comune reprezintă venituri ale asociației de proprietari. Ca atare, intră în contul acesteia, dar nu pot fi împărțiți proprietarilor și nici nu pot fi folosiți pentru plata unor prime sau salarii – pentru că legea stabilește concret destinația lor.
Astfel, toate veniturile obținute din exploatarea proprietății comune (inclusiv veniturile din dobânzi bancare) alimentează doar fondul de reparații al asociației de proprietari, iar acest fond poate fi folosit pentru consolidarea blocului, reparații și îmbunătățiri ale spațiilor comune, reabilitare termică etc.
Pe de altă parte, proprietarii de apartamente au dreptul să fie informați cu privire la nivelul veniturilor obținute din închirierea spațiilor comune. Prin grija președintelui asociației, lista acestor venituri și cheltuielile aferente lor se afișează, în fiecare semestru, la avizierul asociației.
IMPORTANT! Proprietarii de apartamente și reprezentanții asociațiilor de proprietari pot solicita Direcției de Asistență Socială Deva sprijin, îndrumare sau consiliere privind obligațiile și drepturile ce le revin, potrivit legii, în administrarea proprietății comune, apelând numerele de telefon 0755.878.637 și 0254.218.030 / Tasta 7 (Compartiment Asociații de Proprietari), de luni până joi – între orele 8:00-16:30 sau vineri – între orele 8:00-14:00.
Direcția de Asistență Socială Deva
Afișat la data de 24.05.2022
Vă facem cunoscut că la concursul pentru ocuparea postului de execuție vacant în regim contractual de Îngrijitor din cadrul Compartimentului administrativ al Direcției economice din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Deva, candidatul a fost declarat:
1. Dosar depus cu cererea nr. 49921 / 13.05.2022 – ADMIS
2. Dosar depus cu cererea nr. 51918 / 19.05.2022 - ADMIS
3. Dosar depus cu cererea nr. 52365 / 20.05.2022 - ADMIS
Cu drept de contestaţie în termen de o zi lucrătoare de la afişare, respectiv în data de 25 mai 2022.
Secretar al comisiei de concurs – Anghe Oana Maria – Consilier - Serviciul resurse umane
Afișat la data de 24 mai 2022.
Afișat la data de 24.05.2022