Comisia de evaluare, în urma analizării dosarelor depuse până la data de 21.05.2025, în vederea participării la procedura de transfer la cerere cu proba interviu organizată în data de 17 iunie 2025, constată următoarele:
1. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 49136 / 14.05.2025 - ADMIS
Secretar al comisiei de concurs – Anghe Oana Maria – Consilier, clasa I, grad profesional superior, Compartiment resurse umane
Afişat la data de 22.05.2025
Rezultatul probei nu poate fi contestat.
Afișat la data de 22.05.2025
Primăria Municipiului Deva în temeiul art. 502 alin. (1) lit. c) și art. 506 alin. (1) lit. b), alin. (2), (3), (5), (8), (8’) și (9) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57 / 2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, anunță demararea procedurii de transfer la cerere pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a unei funcții publice de execuție vacante de Consilier, clasa I, grad profesional superior (ID 401639 ) din cadrul Compartimentului programe dezvoltare din Serviciul programe dezvoltare din Direcția tehnică a aparatului de specialitate al Primarului municipiului Deva, durata normală a timpului de muncă fiind de 40 ore / săptămână.
Documente necesare
Persoanele interesate depun la Compartimentul resurse umane al Serviciul resurse umane, control din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Deva, sediul Primăriei Municipiului Deva – Piața Unirii nr. 4, et. 1, cam. 4, următoarele documente:
a)cererea de transfer-Anexa nr. 1
b) curriculum vitae, model comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi a altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări solicitate în anunț;
e) adeverinţă eliberată de angajator care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor, precum și faptul că nu are o sancțiune disciplinară neradiată;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării evaluării;
g) avizul psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
h) acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal - Anexa nr. 2.
Documentele în copie se prezintă însoțite de documentele în original, care se certifică cu mențiunea “conform cu originalul” de către secretarul comisiei de evaluare
Procedura de selecție în cazul transferului la cerere cuprinde următoarele etape succesive:
selecția persoanelor care îndeplinesc condițiile în vederea ocupării postului vacant prin transfer, pe baza documentelor depuse
proba interviu
Rezultatele acestor etape se afișează pe site-ul instituției cu mențiunea admis/respins și nu se pot contesta.
Termenul de depunere a documentelor:12.05.2025 - 21.05.2025, ora 16.30
Proba interviu:17.06.2025, ora 11, la sediul Primăriei municipiului Deva
Interviul poate fi susținut doar de candidații declarați admis la etapa de selecție.La proba interviu, se consideră admis candidații care au obținut punctajul cel mai mare dintre candidații care au concurat pentru aceeași funcție, cu condiția să fi obținut punctajul minim necesar.
Condiții de ocupare a postului vacant prin procedura de transfer la cerere:
Studii superioare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă
Vechime în specialitatea studiilor:7 ani
Bibliografie:
1. Constituția României, republicată - Monitorul Oficial nr. 767/2003;
2. Ordonanţa de urgenţă nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 555/ 2019,
* PARTEA VI - Statutul functionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administratia publica si evidenta personalului platit din fonduri publice
- Titlul I – Dispozitii generale,
- Titlul II - Statutul functionarilor publici;
3. Ordonanța nr. 137/2000, republicată, privind prevenirea și sanctionarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 166/2014;
4. Legea nr. 202/2002, republicată, privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 326/2013;
5. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare, publicată în Monitorul Oficial nr. 933/13.10.2004:
- Capitolul I – Autorizarea executării lucrărilor de construcții;
6. Hotărârea nr. 343/2017 pentru modificarea HG 273/1994 privind aprobarea regulamentului de recepție a lucrărilor de construcții și instalații aferente acestora, publicată în M.O. nr. 406/30.05.2017.
7. Hotărârea nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, publicată în Monitorul Oficial nr. 1061/2016:
- Capitolul I – Dispoziții generale, inclusiv Art.1, lin. (2) din legea 500/2020 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare, și art. 1, alin. (2) din Legea 273/2006 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare.
- Capitolul III – Documentațiile tehnico-economice aferente obiectivelor de investiții finanțate din fonduri publice:
- Secțiunea 1 – Prevederi comune
- Secțiunea a 3-a – Studiul de fezabilitate
- Secțiunea a 4-a – Documentația de avizare a lucrărilor de intervenții
- Secțiunea a 5-a – Devizul general și devizul pe obiect.
8. Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare, publicată în Monitorul Oficial Partea I, nr. 765/30 septembrie 2016.
9. Ordonanţa de urgenţă nr. 66 din 29 iunie 2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, publicată în Monitorul Oficial nr. 461/2011.
10. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, publicată în M.O. nr. 390/2016, în formă consolidată- cu modificările şi completările ulterioare:
- Capitolul I Dispoziţii generale
- Secţiunea 1 – Obiect, scop şi principii
- Secţiunea a 2-a – Definiţii
- Secţiunea a 3-a – Autorităţi contractante
- Secţiunea a 4-a – Domeniu de aplicare
- Capitolul IV Organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire
- Secţiunea a 14-a – Dosarul achiziției și raportul procedurii de atribuire
- Capitolul V Executarea contractului de achiziţie publică/ acordului-cadru
- Secțiunea 1– Subcontractarea
- Secțiunea a 2 -a – Modificarea contractului de achiziție publică/ acordului-cadru
Tematică:
1.reglementări privind principiile generale de organizare a statului, drepturile, libertățile și îndatoririle fundamentale ale cetățenilor;
2.reglementări privind funcția publică;
3.reglementări privind respectarea demnității umane, protecția drepturilor și libertăților fundamentale ale omului, prevenirea și sancționarea formelor de discriminare;
4.reglementări privind măsurile pentru promovarea egalității de șanse și de tratament între femei și bărbați, în vederea eliminării tuturor formelor de discriminare bazate pe criteriul de sex;
5.reglementări privind autorizarea executării lucrărilor de construcții;
6.reglementări privind aprobarea regulamentului de recepție a lucrărilor de construcții și instalații aferente acestora;
7.reglementări privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice (Dispoziții generale, Documentațiile tehnico-economice aferente obiectivelor de investiții finanțate din fonduri publice, Prevederi comune, Studiu de fezabilitate, Documentația de avizare a lucrărilor de intervenții, Devizul general si devizul pe obiect);
8.reglementări privind calitatea în construcții;
9.reglementări privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora;
10.reglementări privind achizițiile publice (Obiect, scop şi principii, Definiţii, Autorităţi contractante, Domeniu de aplicare, Dosarul achiziției și raportul procedurii, Subcontractarea și Modificarea contractului de achiziție publică/acordului cadru).
Atribuțiile postului:
1. Elaborează și redactează proiecte de dezvoltare locală finanțate din fonduri guvernamentale precum și din fonduri externe nerambursabile;
2. După semnarea contractelor de finanțare participă la implementarea proiectelor ca membru în echipa de implementare a proiectelor, în conformitate cu Dispoziția Primarului Municipiului Deva pentru numirea membrilor echipei de implementare a proiectelor exercitând atribuțiile aferente postului ocupat;
3. Participă la elaborarea strategiilor locale de dezvoltare durabilă în concordanță cu Strategia Națională de Dezvoltare;
4. Colaborează cu serviciile de specialitate din cadrul aparatului propriu al Primarului pentru identificarea nevoilor comunității locale și implementarea proiectelor finanțate din fonduri interne și/sau externe nerambursabile;
5. Colaborează cu instituții publice, organizații nonguvernamentale, instituții de învățământ preuniversitar, universitar și de cercetare etc. cu care Municipiul Deva are parteneriate;
6. Participă la programele de perfecționare profesională specifice activității serviciului;
7. Colaborează cu organizația națională a administrațiilor publice locale (Asociația Municipiilor din România);
8. După obținerea finanțării îndrumă și monitorizează derularea proiectelor, păstrând permanent legătura între finanțator și instituție;
9. Monitorizează activitățile post-implementare ale proiectelor Municipiului Deva;
10. Consultă site-urile ce cuprind informaţii privind sursele de finanţare, programele de finanţare disponibile şi selecţiile publice de proiecte lansate și informează asupra condiţiilor ce trebuiesc îndeplinite în vederea obţinerii fondurilor necesare realizării obiectivelor de investiţie locale;
11. Răspunde de corectitudinea documentelor sau materialelor elaborate, cu respectarea termenului legal de răspuns la cerințele și petițiile înaintate Primăriei sau Consiliului Local și care intră în competența serviciului;
12. Ţine evidenţa pe calculator a documentelor repartizate serviciului, urmăreşte circuitul acestora prin utilizarea programului de gestionare a actelor – CIC;
13.Respectă programul de lucru;
14. Îndeplinește și alte sarcini stabilite prin acte normative sau încredințate de autoritatea executivă sau deliberativă;
15. Respectă cerinţele documentaţiei privind controlul managerial intern din cadrul serviciului;
16. Îndeplinește sarcini/atribuții specifice postului ocupat în echipele de proiecte, conform Dispozițiilor Primarului;
17. La solicitarea șefului ierarhic, desfășoară sarcini complementare sferei sale de activitate, în condițiile respectării legislației muncii.Durata normală a timpului de muncă este de 40 ore / săptămână.
Informații suplimentare se pot obține de la secretarul comisiei, doamna Anghe Oana Maria, Consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului resurse umane al Serviciului resurse umane, control, telefon 0254 / 213435, 21.579, 218325, 232310 int. 112.
Anexa nr. 1 - Cerere de transfer
PRIMAR,
CERERE DE TRANSFER
Subsemnatul/a___________________________________________________________ domiciliat/ă în ______________________________________ posesor/ posesoare al Bl/ Cl seria _______ nr. ___________ angajat/ă în prezent în cadrul _____________________________________________ pe funcţia publică/ postul contractual de _____________________________________________.
Formulez prezenta cerere în vederea realizării transferului la cerere pe funcţia publică/ postul contractual de _____________________________________________ din cadrul _____________
______________________________ din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Deva.
Anexez prezentei:
- curriculum vitae, model comun european;
- copia actului de identitate;
- copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi a altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări, conform anunțului afișat;
- copia diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice sau copia diplomei echivalente conform prevederilor art. 57 alin. 2 din Legea nr. 199/ 2023 învăţământului superior – pentru funcțiile de conducere;
- adeverinţă eliberată de angajator care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor și că nu are sancțiune disciplinară neradiată;
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării evaluării;
- avizul psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
- acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
Data, Semnătura,
Anexa nr. 2 - Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Subsemnatul/ a ________________________________________________ domiciliat/ ă în ________________________________________________________________ adresa de e-mail ________________________________________ sunt de acord ca datele mele cu caracter personal să fie prelucrate de către Primăria municipiului Deva în scopul derulării procedurii de transfer pentru funcția publică/ postul contractual de ____________________________________ din cadrul _____________________________________________________________________ şi pentru care am calitatea de candidat, cu respectarea prevederilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 (GDPR) privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date.
Data, Semnătura,
Afișat la data de 12.05.2025
În urma verificăriilor efectuate de către comisiile de examen stabilită pentru examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deţinut organizat în data de 6 mai 2025 – proba scrisă, au constatat că sunt îndeplinite condiţiile de participare la examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deținut de către candidați.
Ca urmare dosarele candidaților au fost declarate:
1. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 35941/ 04.04.2025 - ADMIS
2. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 37369/ 09.04.2025 - ADMIS
3. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 36316/ 07.04.2025 - ADMIS
Secretar supleant al comisiei de examen – Lucaciu Tatiana Nicoleta - Consilier, Compartiment resurse umane
Termen de contestație o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului, respectiv în data de 29 aprilie 2025, ora 10.30
Afişat la data de 28 aprilie 2025, ora 10.30
Afișat la data de 28.04.2025
În temeiul prevederilor Ordonanței de urgență nr. 57/ 2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
Ținând cont de prevederile Ordonanței de urgență nr. 121 / 2023 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 57 / 2019 privind Codul administrativ, precum și pentru modificarea art. III din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.191 / 2022 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 57 / 2019 privind Codul administrativ,
În urma corectării lucrărilor scrise de către comisia de concurs, candidații au obținut următorul punctaj:
1. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 6827/ 27.01.2025 - 34,50 puncte
2. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 7541/ 28.01.2025 - 19,00 puncte
3. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 8744/ 29.01.2025 - 28,50 puncte
4. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 9729/ 31.01.2025 - 10,00 puncte
Conform art. VII alin. (25) al Ordonanței de urgență nr. 121 / 2023, sunt declarați admiși la proba scrisă candidații care au obținut minimum 50 de puncte, în cazul concursurilor organizate pentru ocuparea funcțiilor publice de execuție.
Ca urmare, la proba scrisă, candidații au fost declarați:
1. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 6827/ 27.01.2025 - RESPINS
2. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 7541/ 28.01.2025 - RESPINS
3. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 8744/ 29.01.2025 - RESPINS
4. Dosar depus cu formular de înscriere nr. 9729/ 31.01.2025 - RESPINS
Cu drept de contestație în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului, respectiv în data de 18.02.2025
Conform art. 196 alin. (1) din Anexa nr. 10 a Ordonanței de urgență nr. 57 / 2019 privind Codul administrativ, proba interviu poate fi susținută doar de către acei candidați declarați admiși la proba scrisă.
Secretar al comisiei de concurs – Petricele Bianca – Consilier, Compartiment resurse umane
Afișat la data de 17 februarie 2025, ora 16,15
Afișat la data de 17.02.2025
Consiliul local al municipiului Deva aduce la cunoştinţa cetăţenilor municipiului Deva, că în şedinţa Consiliului local al municipiului Deva din data de 25 iulie 2024, au fost adoptate următoarele hotărâri de consiliu:
- Hotărârea nr.217/2024 privind Aprobarea documentaţiei Plan Urbanistic Zonal “Regenerarea urbană a zonei Dorobanți, situată între străzile Mărăști și Panseluțelor”, generat de imobilul situat în intravilanul municipiului Deva, zona adiacentă străzii Dorobanți, delimitată de strada Mărăști, B-dul 22 Decembrie, str. Carpați și Aleea Panseluțelor;
- Hotărârea nr.218/2024 privind Aprobarea documentaţiei Plan Urbanistic Zonal “Regenerarea urbană a zonei Emanoil Gojdu” generat de imobilul situat în intravilan, municipiul Deva, zona delimitată de B-dul Mihail Kogălniceanu, B-dul Decebal, Calea Zarandului și strada Marăști;
- Hotărârea nr.221/2024 privind Aprobarea criteriilor de stabilire a ordinii de prioritate în soluţionarea cererilor de locuinţe şi de repartizare a locuinţelor din fondul locativ aflat în proprietatea statului şi a municipiului Deva, administrat de Direcţia de asistenţă socială Deva, valabile pentru anul 2025;
Afișat la data de 30.07.2024