Direcția administrarea domeniului public și privat - Serviciul cadastru, fond funciar - Compartiment cadastru, fond funciar
Direcția administrarea domeniului public și privat - Serviciul cadastru, fond funciar - Compartiment cadastru, fond funciar
Deva, Piața Unirii nr.16
0254 / 217899
Analizează şi coordonează activitatea privind aplicarea Legii nr. 10 / 2001.
Analizează notificările formulate în baza Legii nr. 10 / 2001.
Pregătesc dosarele pentru a fi discutate în şedinţele Comisiei de aplicare a Legii nr. 10/2001.
Întocmesc referate pentru fiecare notificare în parte.
Analizează cererile formulate pentru reconstituirea dreptului de proprietate asupra terenului făcând propuneri pentru rezolvarea lor in conformitate cu prevederile Legii fondului funciar si înaintarea lor spre validare Prefecturii.
Completează planurile cadastrale si registrul cadastral cu terenurile redobândite prin sentinţe judecătoreşti, prin dispoziţiile Primarului si prin titlurile de proprietate obţinute în baza legilor fondului funciar.
Participă la expertize tehnice ale instanţelor judecătoreşti atunci când există solicitare.
Întocmeşte procese-verbale de punere in posesie.
Identifică, măsoară terenurile si pune în posesie proprietarii acestor terenuri;
Întocmeşte liste cu persoanele îndreptăţite să li se atribuie teren conform legilor fondului funciar;
Înaintează Comisiei judeţene contestaţiile şi referatele comisiei locale cu privire la modul de aplicare a legilor fondului funciar;
În urma validării cererilor de către Prefectura participă împreună cu membrii comisiei la punerea in posesie a persoanelor îndreptăţite sa primească terenuri;
Identifică bunurile imobile care ar putea face obiectul Legii nr. 10 / 2001;
Ia in evidenta cererile persoanelor care beneficiază de prevederile Legii nr. 42 / 1990, Legii nr. 44/1994 urmând să fie analizate in funcţie de disponibilităţile de teren sau in vederea acordării de despăgubiri;
Participă la recepţia lucrării de introducere a cadastrului imobiliar-edilitar şi constituirea băncii de date urbane în municipiul Deva
Răspunde in termen legal sesizărilor cetăţenilor;
Participă la audientele ţinute de primar, viceprimari;
Întocmeşte referate de specialitate si colaborează cu compartimentul juridic in vederea elaborării proiectelor de dispoziţii ale Primarului si de hotărâri ale Consiliului Local specifice activităţii biroului.
Luni - Joi: 8.30-12:00 si 14:00-16:00
Vineri: 8.30-13:00