In conformitate cu prevederile legale in vigoare in materia achizitiilor publice, intocmeşte toate documentaţiile necesare pentru organizarea şi desfăşurarea procedurilor de achiziţii publice, inclusiv a achizitiilor directe, specifice activităţii serviciulului, precum şi a contractelor de concesiune, furnizare produse, servicii şi lucrări, încheiate în urma acestor proceduri/achizitii directe, finanţate din bugetul local, credite interne/externe şi fonduri nerambursabile, în conformitate cu prevederile legale;
Constituie şi păstrează dosarul achiziţiei;
Elaborează Punctul de vedere împreună cu persoanele din compartimentele de specialitate şi transmite catre CNSC
Incheie acte adiţionale la contractele de achizitie publica;
Eliberează garanţia de bună execuţie a contractului conform legislaţiei în vigoare;
Participă la evaluarea ofertelor in comisiile numite prin Dispozitia Primarului;
Intocmeste PAAP si il actualizeaza ori de cate ori este necesar, in conformitate cu prevederile legale;
Intocmeste Strategia Anuala de Achizitii Publice, in conformitate cu prevederile legale;
Intocmeste procedurile operationale aferente serviciului si le actualizeaza ori de cate ori este necesar, in conformitate cu prevederile legale;
Intocmeste registrul de riscuri aferent serviciului, in conformitate cu prevederile legale
Participă la întocmirea şi pregătirea Cererilor de Finanţare din fonduri nerambursabile– secţiunea Achiziţii Publice ;
Completarea şi actualizarea formularului de integritate, de la publicarea în SEAP a documentaţiei de atribuire, pe tot parcursul derulării procedurii de achizitie şi până la publicarea anunţului de atribuire a contractelor de achiziţie publică.