image

Carieră – Concursuri/Formulare

ANUNȚ privind demararea procedurii de transfer la cerere pentru ocuparea a două posturi vacante aferente unor funcții publice de execuție din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului

Primăria Municipiului Deva în temeiul art. 502 alin. (1) lit. c) și art. 506 alin. (1) lit. b), alin. (2), (3), (5), (8), (8’) și (9) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57 / 2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, anunță demararea procedurii de transfer la cerere pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a două funcții publice de execuție vacante de Consilier, clasa I, grad profesional superior, respectiv  (ID 401612 ) din cadrul Compartimentului investiții din Serviciul investiții, reparații publice din Direcția tehnică a aparatului de specialitate al Primarului municipiului Deva și (ID 401602 ) din Compartimentul administrare unități de învățământ a aparatului de specialitate al Primarului municipiului Deva, durata normală a timpului de muncă fiind de 40 ore / săptămână.
Documente necesare
Persoanele interesate depun la Compartimentul resurse umane al Serviciul resurse umane, control din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Deva, sediul Primăriei Municipiului Deva – Piața Unirii nr. 4, et. 1, cam. 4, următoarele documente:
a)cererea de transfer-Anexa nr. 1
b) curriculum vitae, model comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi a altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări solicitate în anunț;
e) adeverinţă eliberată de angajator care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor, precum și faptul că nu are o sancțiune disciplinară neradiată;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării evaluării;
g) avizul psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;  
h) acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal - Anexa nr. 2.
Documentele în copie se prezintă însoțite de documentele în original, care se certifică cu mențiunea “conform cu originalul” de către secretarul comisiei de evaluare
Procedura de selecție în cazul transferului la cerere cuprinde următoarele etape succesive:
selecția persoanelor care îndeplinesc condițiile în vederea ocupării postului vacant prin transfer, pe baza documentelor depuse
proba interviu
Rezultatele acestor etape se afișează pe site-ul instituției cu mențiunea admis/respins și nu se pot contesta.
Termenul de depunere a documentelor:29.07.2025 - 07.08.2025, ora 16.30
Proba interviu:29.08.2025, ora 11, la sediul Primăriei municipiului Deva
Interviul poate fi susținut doar de candidații declarați admis la etapa de selecție.La proba interviu, se consideră admis candidații care au obținut punctajul cel mai mare dintre candidații care au concurat pentru aceeași funcție, cu condiția să fi obținut punctajul minim necesar. 
Condiții de ocupare a postului vacant de Consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului investiții al Serviciului investiții, reparații publice din Direcția tehnică prin procedura de transfer la cerere:
Studii superioare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științe inginerești – ramura de știință inginerie civilă
Vechime în specialitatea studiilor:7 ani
Bibliografie:
1. Constituția României, republicată - Monitorul Oficial nr. 767/2003;
2. Ordonanţa de urgenţă nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 555/ 2019,
* PARTEA VI - Statutul functionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administratia publica si evidenta personalului platit din fonduri publice
- Titlul I – Dispozitii generale,
- Titlul II - Statutul functionarilor publici;
3. Legea nr. 202/2002, republicată, privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 326/2013;
4. Ordonanța nr. 137/2000, republicată, privind prevenirea și sanctionarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 166/2014;
5. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare, publicată în Monitorul Oficial nr. 933/13.10.2004:
- Capitolul I – Autorizarea executării lucrărilor de construcții;
6. Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare, publicată în Monitorul Oficial Partea I, nr. 765/30 septembrie 2016.
- Capitolul I Dispoziţii generale
- Capitolul II Sistemul calităţii în construcţii
- Capitolul III Obligaţii şi răspunderi- Secţiunea 1 Obligaţii şi răspunderi ale investitorilor, Secţiunea 1^2 Obligaţii şi răspunderi ale consultanţilor, Secţiunea a 2-a Obligaţii şi răspunderi ale proiectanţilor, Secţiunea a 3-a Obligaţii şi răspunderi ale executanţilor, Secţiunea a 4-a Obligaţii şi răspunderi ale specialiştilor verificatori de proiecte, ale responsabililor tehnici cu execuţia şi ale experţilor tehnici, atestaţi
7.  Hotărârea nr. 273 / 1994 pentru aprobarea Regulamentului privind recepţia construcţiilor cu modificările și completările ulterioare-Monitorul Oficial nr.193 / 28.07.1994
- Capitolul II Recepţia la terminarea lucrărilor
- Capitolul III Recepţia finală
8. Hotărărea nr. 907 / 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice-Monitorul Oficial nr. 1061 / 29.12.2016
- Capitolul I Dispoziţii generale
- Capitolul II Nota conceptuală şi tema de proiectare
- Capitolul III Documentaţiile tehnico-economice aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice
Tematică:
1.reglementari privind principiile generale de organizare a statului, drepturile, libertatile si indatoririle fundamentale ale cetatenilor;
2.reglementari privind functia publica;
3.reglementari privind respectarea demnitatii umane, protectia drepturilor si libertatilor fundamentale ale omului, prevenirea si sanctionarea formelor de discriminare;
4.reglementari privind masurile pentru promovarea egalitatii de sanse si de tratament intre femei si barbati, in vederea eliminarii tuturor formelor de discriminare bazate pe criteriu de sex;
5.reglementari privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii (Capitolul I);
6.reglementari privind calitatea in constructii; dispozitii generale, sistemul calitatii in constructii, obligatii si raspunderi ale investitorilor, consultantilor, proiectantilor, executantilor, si a verificatorilor de proiecte, ale responsabililor tehnici cu executia si ale expertilor tehnici atestati;
7.reglementari privind regulamentul privind receptia constructiilor, respectiv receptia la terminarea lucrarilor si receptia finala;
8.reglementari privind etapele de elaborare si continutul cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice: dispozitii generale, nota conceptuala si tema de proiectare, documentatiile tehnico-economice aferente obiectivelor de investitii finantate din fonduri publice.
Atribuțiile postului:
1.participa la intocmirea bugetului local, a listei de investitii si la rectificarea acestora ;
2.elaboreaza note de fundamentare, teme de proiectare, caiete de sarcini, referate de necesitate privind demararea si implementarea obiectivelor de investitii,reparatii publice conform legislatiei in vigoare;
3.intocmeste rapoarte de specialitate si proiecte de hotarari in vederea aprobrii de catre Consiliul Local al municipiului Deva, a documentatiilor tehnico-economice ale obiectivelor de investitii noi;
4.participa in comisiile de licitatii pentru atribuirea contractelor de furnizare de produse, servicii si lucrari;
5.verifică si urmareste realizarea proiectarii documentatiilor tehnico-economice pentru toate fazele de proiectare, acceptandu-se la plata numai daca corespund conditiilor tehnice, de calitate si daca se incadreaza in stas-uri, norme si legislatie;
6.asigura si raspunde de organizarea procedurilor legale si participa in comisiile de receptie a documentatiilor tehnico-economice elaborate pentru obiectivele de investitii;
7.asigura secretariatul si punerea la dispozitia comisiei de receptie a docuinentatiilor de proiectare, in vederea verificarii si receptionarii acestora , daca corespund in intregime cu prevederile legislatiei in vigoare, temea de proiectare, realitatea de pe teren, normative, stasuri, reglementari etc.;
8.monitorizarea lucrarilor de proiectare: denumirea lucrarilor, faza de proiectare, asigurarea obtinerii avizelor/ acordurilor, contract, valoare acte aditionale, termene de proiectare, proiectant, stadii fizice, plati, alte evenimente ale proiectarii;
9.asigurarea obtinerii, unde este cazul, a acordurilor/avizelor necesare, obtinerea certificatelor de urbanism/ autorizatiilor de construire prin depunerea documentatiilor necesare obtineri acestora.
10.intocmirea de adrese de inaintare, referate pentru plata taxelor privind diferite avize solicitate in certificatele de urbanisin;
11.elaborarea rapoartelor de specialitate, proiectelor de HCL, notelor de fundamentare aferente obiectivelor de investitii propuse a se realiza prin bugetul de lucrari , pentru aprobarea, (avizarea) acestora in sedintele Consiliului Local al municipiului;
12.asigurarea verificarii de catre verificator atestat a documentatiilor tehnico-economice, daca este nevoie;
13.predarea documentatiei pentru licitare in vederea contractarii executiei lucrarilor, intocmirea referatelor de necesitate in vederea deinarariii procedurilor de achizitie, punerea la dispozitia Serviciului de Achizitii a documentatiei necesare in format scris si electronic, pentru postarea lor pe SEAP.
14.participa la predarea  amplasamentuluicatre constructor, impreuna cu detinatorii de retele, care au eliberat avize apa-canal, termoficare, telefonie, electrice, gaze naturale;
15.respectă prevederile legale privind păstrarea confidențialității documentelor de licitații și a securității acestora;
16.urmareste si manageriaza derularea contractelor de furnizare de produse, servicii si lucrari cu respectarea clauzelor contractuale prevazute in acestea, pana la terminarea contractului - receptia finala;
17.participa in comisii privind reglementarea circulatiei rutiere impreuna cu alte persoane din institutii abilitate
18.verifică rapoartele/situațiile de lucrări întocmite, le semnează garatand corectitudinea acestora și propune acceptarea lor spre decontare prin Bun de plata a facturilor platilor aferente contractelor respective;
19.pregătește și asigură efectuarea recepțiilor lucrărilor, serviciilor si bunurilor achizitionate care i-au fost repartizate, conform legislatiei în vigoare;
20.prezinta comisiei de receptie situatia lucrarilor executate, documentele de calitate aferente, raspunzand la toate intrebarile acestora privind derularea investitiei;
21.verifica documentele de calitate aferente lucrarilor de investitii, conform legislatiei in vigoare, caiete de sarcini etc.
22.urmareste si verifica intocmirea si completarea cartii tehnice a constructiei pana la receptia finala.
23.participa in comisiile de receptie a lucrarilor, serviciilor si bunurilor achizitionate;
24.prezintă, la solicitare, rapoarte cu privire la activitatea pe care o desfașoară în cadrul compartimentului;
25.asigura verificarea sesizarilor repartizate, redacteaza si trasmite raspunsurile la sesizarile petentilor, raspunde de solutionarea, in termenul prevazut de legislatia in vigoare privind regimul petitiilor si respectiv accesul liber la informatii publice, adreselor si petitiilor repartizate si raspunde potrivit prevederilor legale in cazul nerespectarii termenelor de raspuns prevazute in legislatia specifica.
26.răspunde de corectitudinea documentelor sau documentațiilor întocmite, a răspunsurilor la sesizările cetățenilor și a agenților economici sau a altor categorii de instituții, care le sunt transmise;
27.colaboreaza cu celelalte compartimente functionale din cadrul Primariei la fundamentarea Programelor anuale de achizitii publice.             
Condiții de ocupare a postului vacant de Consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului administrare unități de învățământ prin procedura de transfer la cerere:
Studii superioare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă
Vechime în specialitatea studiilor:7 ani
Bibliografie:
1. Constituția României, republicată - Monitorul Oficial nr. 767/2003;
2. Ordonanţa de urgenţă nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 555/ 2019,
* PARTEA VI - Statutul functionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administratia publica si evidenta personalului platit din fonduri publice
- Titlul I – Dispozitii generale,
- Titlul II - Statutul functionarilor publici;
3. Ordonanța nr. 137/2000, republicată, privind prevenirea și sanctionarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 166/2014;
4. Legea nr. 202/2002, republicată, privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 326/2013;
5. Legea nr. 198 / 2023 a învățământului preuniversitar, cu modificările și completările ulterioare -  Monitorul Oficial nr. 613 / 2023;
6. Ordinul nr. 5576 / 2011 privind aprobarea criteriilor generale de acordare a burselor elevilor din învățământul preuniversitar de stat, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 768 / 2011.
Tematică:
1.reglementări privind principiile generale de organizare a statului, drepturile, libertățile și îndatoririle fundamentale ale cetățenilor;
2.reglementări privind funcția publică;
3.reglementări privind respectarea demnității umane, protecția drepturilor și libertăților fundamentale ale omului, prevenirea și sancționarea formelor de discriminare;
4.reglementări privind măsurile pentru promovarea egalității de șanse și de tratament între femei și bărbați, în vederea eliminării tuturor formelor de discriminare bazate pe criteriul de sex;
5.reglementări privind învațământul preuniversitar, respectiv rețeaua sistemului național de învățământ preuniversitar, rețeaua școlară, curriculumul, evaluarea rezultatelor învățării, resursa umană, conducerea sistemului și a unităților de învățământ, finanțarea și statutul personalului didactic din învățământul preuniversitar,
6.reglementări privind criteriile de acordare a burselor elevilor din învățământul preuniversitar de stat.
Atribuțiile postului:
1.Asigura activitatea de administrare a învățământului preuniversitar de stat de pe raza municipiului Deva; 
2.Pastreaza legătura cu unitățile de învățământ preuniversitar și comunică la cerere Consiliului local, primarului și serviciilor de specialitate problemele cu care se confrunta acestea;
3.Întocmeşte contracte de finanţare și acorduri de parteneriat privind învățământului preuniversitar de pe raza municipiului Deva;
4.Întocmeste rapoarte privind respectarea legislației din domeniu; 
5.Preia, înregistrează și oferă soluții la cererile și sesizarile primite, cu referire la specificul compartimentului învățământ;
6.Asigura evidența, inventarierea, selecționarea, păstrarea și folosirea documentelor activității Compartimentului Administrare Unități Învățământ;
7.Asigura realizarea tuturor măsurilor stabilite prin hotărârile Consiliului local al municipiului Deva sau prin dispozițile Primarului municipiului Deva privind administrarea învățământului preuniversitar de stat de pe raza municipiului Deva;
8.Colaboreaza cu Inspectoratul Școlar Județean pentru o cât mai judicioasă structurare a unităților de învățământ, cu luarea în considerare a prevederilor Legii nr.198/2023 a învățământului preuniversitar, cu modificările şi completările ulterioare și a perspectivelor de dezvoltare economico-socială a municipiului Deva;                                                                    
9.Colaboreaza în exercitarea atribuțiilor de serviciu cu celelalte compartimente din aparatul de speciali­tate al Primarului municipiului Deva, precum și cu instituțiile și serviciile publice aflate sub autoritatea Consiliului local al municipiului Deva;
10.Alte atribuții specifice Biroului Administrare Unități Învățământ, conform legii.  
              Informații suplimentare se pot obține de la secretarul comisiei, doamna Anghe Oana Maria, Consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului resurse umane al Serviciului resurse umane, control, telefon 0254 / 213435, 21.579, 218325, 232310 int. 112.

Anexa nr. 1 - Cerere de transfer

 PRIMAR,

CERERE DE TRANSFER


Subsemnatul/a___________________________________________________________ domiciliat/ă în ______________________________________ posesor/ posesoare al Bl/ Cl seria _______ nr. ___________ angajat/ă în prezent în cadrul _____________________________________________ pe funcţia publică/ postul contractual de _____________________________________________.
Formulez prezenta cerere în vederea realizării transferului la cerere pe funcţia publică/ postul contractual de _____________________________________________ din cadrul _____________
______________________________ din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Deva.

Anexez prezentei:

- curriculum vitae, model comun european;
- copia actului de identitate;
- copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi a altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări, conform anunțului afișat;
- copia diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice sau copia diplomei echivalente conform prevederilor art. 57 alin. 2 din Legea nr. 199/ 2023 învăţământului superior – pentru funcțiile de conducere;
- adeverinţă eliberată de angajator care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor și că nu are sancțiune disciplinară neradiată;
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării evaluării;
- avizul psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
- acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal.



Data,                                                                                                                Semnătura,



Anexa nr. 2 - Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal



Subsemnatul/ a ________________________________________________ domiciliat/ ă în ________________________________________________________________ adresa de e-mail ________________________________________ sunt de acord ca datele mele cu caracter personal să fie prelucrate de către Primăria municipiului Deva în scopul derulării procedurii de transfer pentru funcția publică/ postul contractual de ____________________________________ din cadrul _____________________________________________________________________ şi pentru care am calitatea de candidat, cu respectarea prevederilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 (GDPR) privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date.



Data,                                                                                                                Semnătura,

 
330152 Deva, Piața Unirii nr. 4
0254 / 213435 / 232310 / 218579 / 234651
fax: 0254 / 226176
© 2022-2025 Primăria Deva, Toate drepturile rezervate