image

Carieră – Concursuri/Formulare

Concurs de promovare pentru ocuparea funcției publice de conducere vacantă de Șef serviciu al Serviciului unitatea municipală pentru monitorizarea serviciilor comunitare de utilități publice

Vă facem cunoscut că la sediul Primăriei municipiului Deva se va desfăşura concursul de promovare pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacantă de Șef serviciu al Serviciului Unitatea municipală pentru monitorizarea serviciilor comunitare de utilități publice din Direcția administrarea domeniului public și privat din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Deva.
Durata normală a timpului de muncă este de 40 ore / săptămână.
Concursul se va desfăşura după următorul program:
- 27.05.2024, ora 11,00 – proba scrisă la sediul Primăriei municipiului Deva;
-Interviul se va susţine conform prevederilor art. 197, alin.1 din Anexa  nr. 10 la Ordonanța de urgență nr. 57/ 2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
 
Condiții de participare la concurs

Funcționarii publici  trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:
- să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
- să îndeplinească condiţiile minime de vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice - minimum 5 ani;
- să îndeplinească condiţiile de studii:  studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
- să fie absolvenţi cu diplomă a studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023;
- să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii.

Actele necesare pentru participarea la concurs:
a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. a) - pct. I din anexa nr. 10 la O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare;
b) curriculum vitae, modelul comun european;
c) copia cărții de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copie a diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situaţia în care diploma de absolvire sau de licenţă a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023, cu modificările și completările ulterioare;
f) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;
g) cazierul administrativ.
     Modelul orientativ al adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor este prevăzut la art. 137 lit. e).
     Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.
Formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. a) - pct. I din anexa nr. 10 la O.U.G. nr. 57/2019, se pune la dispoziţie candidaţilor de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului din oficiu, prin publicare pe pagina de internet a acesteia în format deschis, editabil, în cadrul secţiunii dedicate publicităţii concursului, precum şi la sediu, în locul special amenajat pentru desfăşurarea de activităţi de informare şi relaţii publice, în format letric.
      Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut pentru constituirea dosarelor de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.
      Dosarele de concurs se depun în perioada 22 aprilie – 13 mai 2024, astfel:
- Personal de către candidat la Serviciul resurse umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Deva, sediul Primăriei municipiului Deva – Piața Unirii nr. 4, et. 1, cam. 4.
- Prin intermediul unui serviciu de curierat;
- În format electronic la adresa de e-mail: resurse.umane@primariadeva.ro;
Coordonate de contact:
telefon: 0254 / 21.34.35, 21.85.79, 21.83.25, 23.23.10 int. 118
fax: 0254 / 22.61.76
e-mail: resurse.umane@primariadeva.ro
persoana de contact: Anghe Oana Maria – Consilier, Serviciul Resurse Umane;
Bibliografia:
1. Constituția României, republicată-Monitorul Oficial nr. 767/ 2003;
2. Partea I, titlul I și titlul II ale părții a II- a, titlul I al părții a IV-a, titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de Urgență nr. 57 / 2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare -Monitorul Oficial nr. 555/ 2019;
3. Legea nr. 202/2002 (**republicată**), privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 326/ 2013;
4. Ordonanța nr. 137/ 2000 (**republicată**) privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 166/ 2014;
5. Legea nr. 51/ 2006, (**republicată**), a serviciilor comunitare de utilităţi publice – MONITORUL OFICIAL nr. 121/ 2013, cu modificările și completările ulterioare,
* Capitolul II - Autorităţi şi competenţe
* Capitolul III - Organizarea şi funcţionarea serviciilor de utilităţi publice
* Capitolul IV - Operatori şi utilizatori;
6. Legea nr. 230/ 2006 a serviciului de iluminat public - Monitorul Oficial nr. 517/ 2006, cu modificările și completările ulterioare,
* Capitolul III – Organizarea și funcționarea serviciului de iluminat public;
7. Legea nr. 101/ 2006 (**republicată**), a serviciului de salubrizare a localităţilor - Monitorul Oficial nr. 920/ 2023, cu modificările și completările ulterioare,
* Capitolul I - Dispoziţii generale;
* Capitolul II – Autorități și competențe;
* Capitolul III – Organizarea și funcționarea serviciului de salubrizare;
8. Legea nr. 38/ 2003 privind transportul în regim de taxi şi în regim de închiriere - Monitorul Oficial nr. 45/ 2003, cu modificările și completările ulterioare,
* Capitolul II - Autorizarea şi efectuarea transportului în regim de taxi sau în regim de închiriere;
9. Legea nr. 92/ 2007 a serviciilor publice de transport persoane în unităţile administrativ-teritoriale -  Monitorul Oficial nr. 262/ 2007, cu modificările și completările ulterioare;
* Capitolul II - Serviciul public de transport local și județean de persoane prin curse regulate

Tematica:
1. reglementări privind principiile generale de organizare a statului, drepturile, libertățile și îndatoririle fundamentale ale cetățenilor;
2. reglementări privind dispozițiile generale ale Codului administrativ;
reglementări privind administrația publică centrală : Guvernul și administrația publică centrală de specialitate;
reglementări privind Prefectul, instituţia prefectului şi serviciile publice deconcentrate : Prefectul şi subprefectul;
reglementări privind statutul funcționarilor publici si reglementări generale referitoare la statutul funcționarilor publici;
3. reglementări privind respectarea demnității umane, protecția drepturilor și libertăților fundamentale ale omului, prevenirea și sanctionarea formelor de discriminare;
4.  reglementări privind măsurile pentru promovarea egalității de șanse și de tratament între femei și bărbați, în vederea eliminării tuturor formelor de discriminare bazate pe criteriu de sex;
5. reglementări privind serviciile comunitare de utilități publice: autorităţi şi competenţe, organizarea şi funcţionarea serviciilor de utilităţi publice, operatori şi utilizatori;
6. reglementări privind serviciul de iluminat public: organizarea și funcționarea serviciului de iluminat public;
7. reglementări privind serviciul de salubrizare a localităților: dispoziții generale, autorități și competențe, organizarea și funcționarea serviciului de salubrizare;
8. reglementări privind transportul în regim de taxi şi în regim de închiriere: autorizarea şi efectuarea transportului în regim de taxi sau în regim de închiriere;
9. reglementări privind serviciile publice de transport persoane în unităţile administrativ-teritoriale: serviciul public de transport local și județean de persoane prin curse regulate;
Atribuțiile postului
1.Coordonează activitatea Serviciului U.M.M.S.C.U.P. ;
2.Primește și repartizează corespondența zilnică;
3.Coordonează, verifică și răspunde de redactarea referatelor, expunerile de motive, proiectele de hotărâri prin care Consiliul Local reglementează activitâțile din competența serviciului;
4.Răspunde de ducerea la îndeplinire a dispozițiilor prin care Primarul reglementează funcționarea activităților de care răspunde serviciul;
5.Supraveghează respectarea de către subordonați a disciplinei în muncă;
6.Întocmește fișele de post pentru personalul din cadrul Serviciului U.M.M.S.C.U.P.;
7.Coordonează redactarea dispozițiilor prin care Primarul reglementează funcționarea activităților de care răspunde serviciul;
8.Răspunde de pregătirea și elaborarea documentelor pentru demararea procedurilor de achiziții în vederea atribuirii contractelor privind utilitățile publice;
9.Verifică modul de îndeplinire a activităților de recepție privind serviciile publice;
10.Verifică modul de implementare a obligațiilor ce le revin Asociațiilor de Dezvoltare Intercomunitară, precum și elaborarea proiectelor de hotărâri de consiliu local;
11.Verifică calitatea și legalitatea documentelor elaborate și vizate de personalul din cadrul serviciului;
12.Participă la ședințele comisiilor de specialitate ale Consiliului Local, precum și la ședințele ordinare și extraordinare ale Consiliului Local Deva;
13.Evaluează personalul aflat în subordine;
14.Răspunde de numerele de înregistrare trecute pe toate actele, întocmite și semnate, specifice activității serviciului;
15.Urmărește și verifică modul de realizare a contractelor pentru serviciile de utilități publice;
16.Controlează modul de desfășurare a activităților din cadrul serviciului;
17.Îndeplinește atribuții privind administrarea și gestionarea creanțelor fiscale locale conform prevederilor Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, actualizată, cu modificările și completările ulterioare, precum și faptul că prin activitatea sa susține și contribuie la colectarea de venituri la bugetul local;
18.Verifică la fața locului și soluționează sesizările și reclamațiile făcute de cetățeni, precum și termenul de soluționare a acestora;
19.Îndeplinește orice alte atribuții trasate de șefii ierarhici superiori;
20.Întocmește procedurile operaționale;
21.Elaborează registrul riscurilor asociat activităților desfășurate de S.U.M.M.S.C.U.P.
 
330152 Deva, Piața Unirii nr. 4
0254 / 213435 / 232310 / 218579 / 234651
fax: 0254 / 226176
© Primăria Deva 2022-2024, Toate drepturile rezervate