image

Instituții subordonate

Direcția Publică Locală de Evidența Persoanelor și Stare Civilă  Deva


 

PERSONAL  DE CONDUCERE

Director Executiv
Lucia Popescu
Șef Serviciu
-

DATE DE CONTACT

DEVA, Bd-ul 1 Decembrie 1918, NR.12, etaj 1
JUDEȚUL HUNEDOARA, ROMÂNIA
COD POȘTAL: 330152
Evidenta Persoanelor
Tel: 0254.234.533 
Fax: 0254.234.533
Mobil 0726700767
email:evidentapersoanelor@primariadeva.ro 
lucia.popescu@primariadeva.ro 
Stare civilă
Tel: 0254.216.718 
Fax: 0254.234.533
Mobil 0726700767  
email:stare.civilă@primariadeva.ro
 
 

PROGRAM DE LUCRU

Program de lucru cu publicul în vederea eliberării actelor de identitate şi a certificatelor de stare civilă: 
 
 

Primiri Acte

LUNI

08:30 - 13:10 14:10 - 16:30

MARŢI

08:30 - 13:10 14:10 - 16:30

MIERCURI

08:30 - 13:10 14:10 - 18:30

JOI

08:30 - 13:10 14:10 - 16:30

VINERI

08:30 - 13:10 14:10 - 16:30

 

Eliberări Acte

Luni

14:00 - 16:30

MARŢI

14:00 - 16:30

MIERCURI

14:00 - 18:30

JOI

14:00 - 16:30

VINERI

14:00 - 16:30


Program depunere cereri pentru comunicarea datelor cu caracter personal:

LUNI

10:00 - 13:00

MARTI

10:00 - 13:00

MIERCURI

10:00 - 13:00

JOI

10:00 - 13:00

 
Program special pentru înregistrarea actelor de deces şi oficierea căsătoriilor civile:

 SAMBATA

DECESE:10.00-15.00
 CASATORII : de la ora 11.00-19.00

 

 

  
Program de audienţe:

LUNI şi MIERCURI

09:00 - 12:00
 Director executiv

MARŢI şi JOI

09:00 - 12:00
 Şef Serviciu

SCURTĂ DESCRIERE

Directia Publica Locala de Evidenta Persoanelor și Stare Civilă Deva este un serviciu public fara personalitate juridică, aflat in subordinea  Consiliului Local al Municipiului Deva.
Atribuțiile principale ale Direcției de Evidența Persoanelor și Stare Civilă sunt: 
  • întocmește, păstrează, ține evidența, în sistem de ghișeu unic, certificatele de stare civilă, cărțile de identitate și cărțile de alegător.
  • înregistrează actele și faptele de stare civilă, precum și mențiunile și modificările intervenite în statutul civil, în domiciliul și resedința persoanei, în condițiile legii.
  • întocmește și păstrează registrele de stare civilă, în condițiile legii.
  • întocmește, completează, rectifică, anulează sau reconstituie actele de stare civilă, precum și orice mențiuni făcute pe actele de stare civilă și pe actele de identitate, în condițiile legii; actualizează, utilizează și valorifică Baza de Date Locală, care conține datele de identificare și adresele cetățenilor care au domiciliul în raza de competență teritorială a serviciului public comunitar respectiv.
  • furnizează, în cadrul Sistemului National Informatic de Evidența a Populației, datele necesare pentru actualizarea „Registrului National de Evidență a Persoanelor” ( R.N.E.P.); furnizează, în condițiile legii, la solicitarea autorităților și institutiilor publice centrale, județene și locale, agenților economici ori a cetățenilor, datele de identificare și de adresă ale populației.
  • întocmește listele electorale permanente, în colaborare cu structurile teritoriale ale Centrului Național pentru Administrarea Bazelor de Date de Evidență a Persoanelor.
  • constată contravențiile și aplică sancțiuni, în condițiile legii.
  • ține registrele de evidență pentru fiecare categorie de documente eliberate; 
  • îndeplineste și alte atributii stabilite prin reglementări legale.



UNDE SE AFLĂ

330152 Deva, Piața Unirii nr. 4
0254 / 213435 / 232310 / 218579 / 234651
fax: 0254 / 226176
© Primăria Deva 2022-2024, Toate drepturile rezervate