PERSONAL DE CONDUCERE
Director Executiv
Lucia Popescu
Șef Serviciu
- |
DATE DE CONTACT
DEVA, Bd-ul 1 Decembrie 1918, NR.12, etaj 1
JUDEȚUL HUNEDOARA, ROMÂNIA
COD POȘTAL: 330152
Evidenta Persoanelor
Tel: 0254.234.533
Fax: 0254.234.533
Mobil 0726700767
email:evidentapersoanelor@primariadeva.ro
lucia.popescu@primariadeva.ro
Stare civilă
Tel: 0254.216.718
Fax: 0254.234.533
Mobil 0726700767
email:stare.civilă@primariadeva.ro
|
PROGRAM DE LUCRU
Program de lucru cu publicul în vederea eliberării actelor de identitate şi a certificatelor de stare civilă:
|
Primiri Acte
|
LUNI
|
08:30 - 13:10 14:10 - 16:30
|
MARŢI
|
08:30 - 13:10 14:10 - 16:30
|
MIERCURI
|
08:30 - 13:10 14:10 - 18:30
|
JOI
|
08:30 - 13:10 14:10 - 16:30
|
VINERI
|
08:30 - 13:10 14:10 - 16:30
|
-
|
Eliberări Acte
|
Luni
|
14:00 - 16:30
|
MARŢI
|
14:00 - 16:30
|
MIERCURI
|
14:00 - 18:30
|
JOI
|
14:00 - 16:30
|
VINERI
|
14:00 - 16:30
|
Program depunere cereri pentru comunicarea datelor cu caracter personal:
-
LUNI
|
10:00 - 13:00
|
MARTI
|
10:00 - 13:00
|
MIERCURI
|
10:00 - 13:00
|
JOI
|
10:00 - 13:00
|
Program special pentru înregistrarea actelor de deces şi oficierea căsătoriilor civile:
-
SAMBATA
|
DECESE:10.00-15.00
CASATORII : de la ora 11.00-19.00
|
|
|
Program de audienţe:
-
LUNI şi MIERCURI
|
09:00 - 12:00
Director executiv
|
MARŢI şi JOI
|
09:00 - 12:00
Şef Serviciu
|
SCURTĂ DESCRIERE
Directia Publica Locala de Evidenta Persoanelor și Stare Civilă Deva este un serviciu public fara personalitate juridică, aflat in subordinea Consiliului Local al Municipiului Deva.
Atribuțiile principale ale Direcției de Evidența Persoanelor și Stare Civilă sunt:
- întocmește, păstrează, ține evidența, în sistem de ghișeu unic, certificatele de stare civilă, cărțile de identitate și cărțile de alegător.
- înregistrează actele și faptele de stare civilă, precum și mențiunile și modificările intervenite în statutul civil, în domiciliul și resedința persoanei, în condițiile legii.
- întocmește și păstrează registrele de stare civilă, în condițiile legii.
- întocmește, completează, rectifică, anulează sau reconstituie actele de stare civilă, precum și orice mențiuni făcute pe actele de stare civilă și pe actele de identitate, în condițiile legii; actualizează, utilizează și valorifică Baza de Date Locală, care conține datele de identificare și adresele cetățenilor care au domiciliul în raza de competență teritorială a serviciului public comunitar respectiv.
- furnizează, în cadrul Sistemului National Informatic de Evidența a Populației, datele necesare pentru actualizarea „Registrului National de Evidență a Persoanelor” ( R.N.E.P.); furnizează, în condițiile legii, la solicitarea autorităților și institutiilor publice centrale, județene și locale, agenților economici ori a cetățenilor, datele de identificare și de adresă ale populației.
- întocmește listele electorale permanente, în colaborare cu structurile teritoriale ale Centrului Național pentru Administrarea Bazelor de Date de Evidență a Persoanelor.
- constată contravențiile și aplică sancțiuni, în condițiile legii.
- ține registrele de evidență pentru fiecare categorie de documente eliberate;
- îndeplineste și alte atributii stabilite prin reglementări legale.
UNDE SE AFLĂ