primeşte, înregistrează corespondenţa adresată Directiei Poliţia Locală Deva şi o prezintă Directorului executiv pentru a dispune prin rezoluţie repartizarea spre competentă soluţionare, conform atribuţiilor serviciului sau biroului, ţine evidenţa acestuia şi termenele de rezolvare;
asigură primirea, expedierea şi transportul documentelor ;
răspunde de buna organizare şi desfăşurare a activităţii de primire, înregistrare şi rezolvare a petiţiilor ce sunt adresate instituţiei, prin îndrumarea acestora către compartimentele de specialitate, cu precizarea termenului de comunicare a răspunsului;
urmăreşte soluţionarea şi redactarea în termen a răspunsului, expediază răspunsul către petiţionar şi se îngrijeşte de clasarea şi arhivarea acestuia;
trimite petiţiile greşit îndreptate, în termen de 5 zile de la înregistrare, către autorităţile sau instituţiile publice în ale căror atribuţii intră rezolvarea problemelor semnalate în petiţie;
clasează petiţiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petiţionarului;
întocmeşte raport semestrial privind activitatea de soluţionare a petiţiilor la nivelul instituţiei;
verifică aplicarea prevederilor, instrucţiunilor în vigoare cu privire la folosirea şi păstrarea mijloacelor de redactare şi multiplicare a documentelor;
asigură ordonarea, depozitarea, selecţionarea, păstrarea şi folosirea documentelor din arhivă;
organizează evidenţa documentelor primite, întocmite şi transmise la nivelul compartimentului;
eliberează copii de pe documentele din arhivă la solicitarea celor interesaţi;
depune la arhivele statului copii de pe listele de inventar ale documentelor cu termen de pastrare permanent şi a celor scoase din evidenţă;
ține evidența proceselor-verbale de constatare a contravențiilor întocmite de personalul din cadrul Directiei Poliţia Locală Deva și se ocupă de trimiterea acestora la executare silită, cu respectarea prevederilor legale în domeniu;
înregistrează procesele verbale de constatare a contravenţiei, atât in registrul pentru evidenta a PVCC , cât şi în baza de date electronice a Serviciului;
păstrează şi răspunde de folosirea ştampilelor din cadrul Serviciului Public de Poliţie Locală Deva
ţine evidenţa proceselor verbale de constatare a contravenţiei, întocmite de fiecare poliţist local în parte
întocmirea și gestionarea unei baze de date reale și actualizate, inclusiv în format electronic, în domeniul său de activitate;
participarea în comisiile de inventariere a patrimoniului Direcției Poliției Locale Deva;
organizarea gestiunilor (magaziilor) de bunuri materiale;
evidența, urmărirea, gestionarea și păstrarea obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe;
întocmirea documentațiilor privind casarea obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe;
întocmirea și gestionarea documentelor specifice (note de intrare –recepție, fișe de magazie, avize de însoțire a mărfii, ordine de transfer, procese verbale de predare – primire , bonuri de mișcare );
marfa confiscată în temeiul proceselor- verbale de contravenție se va înscrie într-un registru special (bază de date electronică ), situația intrărilor și ieșirilor mărfurilor fiind comunicată în termen de 5 zile Serviciului financiar, contabilitate;
ținerea evidenței operative a echipamentului distribuit;
întocmirea referatelor privind necesarul de aprovizionare cu echipament potrivit normativelor legale;
ținerea evidenței pe fișe de gestiune a tuturor obiectelor de inventar, respectiv a echipamentului.