image

COMUNICATE ŞI ANUNȚURI PUBLICE

Ce spun devenii despre activitatea DAS Deva și interacțiunea cu angajații instituției

21.04.2023
Peste 80% dintre cetățenii municipiului Deva care beneficiază de servicii sociale acordate de Direcția de Asistență Socială Deva se declară mulțumiți de calitatea acestora și apreciază activitatea angajaților cu care au interacționat pentru rezolvarea problemelor – arată rezultatele unui sondaj de opinie realizat prin SMS-ul în bloc, la un an de la lansarea serviciului utilizat de către DAS Deva pentru îmbunătățirea și creșterea calității serviciilor furnizate.
Sondajul a fost realizat pe un eșantion de peste 200 de persoane, cu vârste între 23 și 70 de ani, beneficiare ale serviciilor oferite de DAS Deva, care au răspuns la 7 întrebări referitoare la calitatea serviciilor, interacțiunea cu angajații instituției, modalitatea de rezolvare a problemelor și timpul de așteptare pentru soluționarea acestora. De asemenea, respondenții au trimis propuneri și recomandări menite să conducă la îmbunătățirea și creșterea calității serviciilor publice.
Astfel, 87% dintre participanții la sondaj se consideră foarte mulțumiți sau mulțumiți de calitatea serviciilor de care au beneficiat și într-o proporție mai ridicată (91%), aceștia apreciază atitudinea și comportamentul angajaților cu care au interacționat în soluționarea problemelor adresate instituției.
Pe de altă parte, mai mult de trei sferturi dintre persoanele chestionate (79%) evaluează în termeni pozitivi timpul de așteptare pentru rezolvarea problemelor care îi preocupă, indiferent de natura solicitării.
În ceea ce privește satisfacția cetățenilor cu privire la modalitatea în care le-au fost soluționate problemele, 83% dintre participanți afirmă că sunt mulțumiți sau foarte mulțumiți de răspunsul pe care l-au primit din partea instituției.
Răspunsurile la întrebările incluse în sondaj mai arată că aproape jumătate dintre destinatari (42%) au interacționat cu reprezentanți ai Biroului Fond Locativ și ai Compartimentului Asociații de Proprietari, în timp ce mai puțin de o treime (29%) au adresat DAS Deva solicitări cu privire la beneficiile sociale, indemnizații pentru persoane cu dizabilități, carduri pentru parcare gratuită, programul de distribuire a laptelui praf gratuit și indemnizații de creștere a copilului. Totodată, 18% dintre devenii chestionați au apelat la reprezentanți ai Compartimentului Registratură, Comunicare și Relații cu Publicul, iar 11% au interacționat cu angajați ai Biroului Responsabil de Domeniul Serviciilor Sociale.
Chiar dacă majoritatea respondenților evaluează pozitiv activitatea Direcției de Asistență Socială Deva, aceștia văd loc de îmbunătățire a serviciilor oferite de către instituție. Pe lista recomandărilor se regăsesc propuneri cu privire la digitalizarea asistenței sociale, diversificarea tipurilor de servicii sociale - în raport cu nevoile tuturor categoriilor de populație, verificări periodice ale situației chiriașilor din blocurile sociale, precum și promovarea beneficiilor sociale destinate persoanelor cu dizabilități.

Direcția de Asistență Socială Deva
 

330152 Deva, Piața Unirii nr. 4
0254 / 213435 / 232310 / 218579 / 234651
fax: 0254 / 226176
© Primăria Deva 2022-2024, Toate drepturile rezervate