30.04.2025
ANUNȚ
PLATA INDEMNIZAȚIILOR ȘI A INDEMNIZAȚIILOR DE PROTOCOL -ALEGERI PENTRU PREŞEDINTELE ROMÂNIEI DIN ANUL 2025
Plata indemnizațiilor și a indemnizațiilor de protocol pentru președinții, locțiitorii, membrii birourilor electorale ale secțiilor de votare, operatorii de calculator ai acestora și informaticienii, aferente participării la alegerile din data de 04 mai 2025
și va fi efectuată astfel:
- Prin casierie - la adresa Piața Unirii, NR.4 (Primăria municipiului Deva), la o dată care va fi anunțată ulterior. Indemnizația se va elibera personal, pe baza actului de identitate valabil, în original sau, după caz, a procurii notariale, în cazul prezentării altei persoane decât cea înscrisă în statul de plată, respectiv actul de identitate al persoanei împuternicite.
Sau
- Prin virare în cont bancar (deschis la o unitate bancară din România/nu se acceptă REVOLUT), urmând următoarea procedură:
- Completare
CERERE (
<<< descarcă cererea >>>)
- Acte necesare: Copie CI, extras de cont bancar pe numele solicitantului (din care sa reiasă codul IBAN), cererea completată și semnată,
- Copii ale documentelor care atestă scutirea de la plata impozitului, dacă este cazul,
Predarea actelor mai sus enumerate de către membrii birourilor electorale ale secțiilor de votare și de către operatorii de calculator ai acestora va putea fi efectuată în data de 04.05.2025, în secția de votare, la personalul tehnic al Primăriei municipiului Deva sau vor fi trimise pe e-mail la adresa:
alegeri2025@primariadeva.ro.
Nu vor fi acceptate virări în conturi deschise pe alte nume decât cele ale membrilor secțiilor de votare.
Potrivit legii, din ambele categorii de indemnizații se va reține și vira la bugetul de stat impozitul pe venit.
În vederea calculării corecte a acestui impozit, vă rugăm să aveți în vedere ca,
în situațiile în care există persoane care beneficiază de scutiri de la plata impozitului, să atașați copii ale documentelor care atestă această scutire.