Municipiului Deva în temeiul art. 502 alin. (1) lit. c) și art. 506 alin. (1) lit. b), alin. (2), (3), (5), (8), (8^1) și (9) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/ 2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, anunță demararea procedurii de transfer la cerere pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacante de Consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului autorizații de construire și recepții, banca de date urbană din Serviciul urbanism al Direcției urbanism din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Deva, ID 401695, durata normală a timpului de muncă fiind de 40 ore/ săptămână.
Documente necesare
Persoanele interesate depun la Compartimentul resurse umane al Serviciul resurse umane, control din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Deva, sediul Primăriei Municipiului Deva – Piața Unirii nr. 4, et. 1, cam. 5, următoarele documente:
a) cererea de transfer - Anexa nr. 1
b) curriculum vitae, model comun european;
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi a altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări solicitate în anunț;
e) adeverinţă eliberată de angajator care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor, precum și faptul că nu are o sancțiune disciplinară neradiată;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării evaluării;
g) avizul psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
h) acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal - Anexa nr. 2.
Documentele în copie se prezintă însoțite de documentele în original, care se certifică cu mențiunea “conform cu originalul” de către secretarul comisiei de evaluare
Procedura de selecție în cazul transferului la cerere cuprinde următoarele etape succesive:
a) selecția persoanelor care îndeplinesc condițiile în vederea ocupării postului vacant prin transfer, pe baza documentelor depuse
b) proba interviu
Rezultatele acestor etape se afișează pe site-ul instituției cu mențiunea admis/ respins și nu se pot contesta.
Termenul de depunere a documentelor: 07.10.2025 - 20.10.2025, ora 16.00
Proba interviu: 06.11.2025, ora 10:00, la sediul Primăriei municipiului Deva
Interviul poate fi susținut doar de candidații declarați Admis la etapa de selecție. La proba interviu, se consideră Admis candidatul care a obținut punctajul cel mai mare dintre candidații care au concurat pentru aceeași funcție, cu condiția să fi obținut punctajul minim necesar.
Condiții de ocupare a postului vacant de Consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului autorizații de construire și recepții, banca de date urbană din Serviciul urbanism al Direcției urbanism din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Deva prin procedura de transfer la cerere:
- Studii superioare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă
- Vechime în specialitatea studiilor: 7 ani
Bibliografie:
1. Constituția României, republicată - Monitorul Oficial nr. 767/ 2003;
2. Ordonanţa de urgenţă nr. 57/ 2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 555/ 2019,
* PARTEA VI - Statutul functionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administratia publica si evidenta personalului platit din fonduri publice - Titlul I Dispozitii generale, Titlul II Statutul functionarilor publici;
3. Legea nr. 202/ 2002, republicată, privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 326/ 2013;
4. Ordonanța nr. 137/ 2000, republicată, privind prevenirea și sanctionarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 166/ 2014;
5. Legea nr. 50/ 1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 933/ 2004,
* Capitolul I Autorizarea executării lucrărilor de construcții;
6. Legea nr. 350/ 2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul, cu modificările și completările ulterioare - Monitorul Oficial nr. 373/ 2001
* Capitolul I Dispoziții generale
* Capitolul II Domeniul de activitate
Tematică:
1. reglementari privind principiile generale de organizare a statului, drepturile, libertatile si indatoririle fundamentale ale cetatenilor;
2. reglementari privind functia publica;
3. reglementari privind masurile pentru promovarea egalitatii de sanse si de tratament intre femei si barbati, in vederea eliminarii tuturor formelor de discriminare bazate pe criteriu de sex;
4. reglementari privind respectarea demnitatii umane, protectia drepturilor si libertatilor fundamentale ale omului, prevenirea si sanctionarea formelor de discriminare;
5. reglementări privind autorizarea executării lucrărilor de construcție;
6. reglementări privind amenajarea teritoriului și urbanismul - dispoziții generale și domeniul de activitate.
Atribuțiile postului:
1. Verifică documentaţiile primite în vederea emiterii actelor în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului, control în construcţii, adeverinţă existenţă construcţii
2. Face analiza operativă privind respectarea structurii şi conţinutului documentelor depuse şi restituirea după caz, a documentaţiilor necorespunzătoare (în termen de maximum 5 zile de la înregistrarea cererii);
3. Verifică şi răspunde de emiterea AC - A.D. privind încadrarea în prevederile planurilor urbanistice avizate şi aprobate potrivit prevederilor legale.
4. Emite autorizaţii de construire sau desfiinţare, adeverinţe existenţă construcţii, cu respectarea tuturor prevederilor legale în domeniu.
5. Asigură corectitudinea actelor - adeverinţe privind adresa exactă a imobilelor şi terenurilor aflate pe raza UAT Deva
6. Asigură funcționarea bancii de date in format electronic şi analog in ceea ce priveste emiterea autorizatiilor de contructie si transmiterea acestora catre Consiliul Judeţean si Inspecţia în Construcţii;
7. Participă la urmărirea elaborării planului urbanistic general a municipiului si realizarea programului de masuri pentru aplicarea strategiei de dezvoltare a teritoriului prin obiective si opţiuni ale strategiei de dezvoltare a teritoriului municipiului, domenii prioritare ale amenajării teritoriului prin gospodărirea complexa a apelor, infrastructura de transport, telecomunicaţii, energetica, zonele protejate si construite, restructurarea si realizarea de activităţi economico-sociale, dezvoltarea si modernizarea municipiului, îmbunătăţirea nivelului de locuire, dotare si echipare;
8. Întocmeşte avize pentru lucrările de construire ce se autorizează de către consiliul judetean;
9. Urmăreşte îmbunătăţirea continuă a aspectului urban şi face propuneri pentru păstrarea specificului local în materie de arhitectură;
10. Urmăreşte şi ia măsuri ca panoruile de publicitate stradală (reclamele şi firmele) să se încadreze armonios în aspectul municipiului;
11. Urmăreşte modul de executare al construcţiilor, încadrarea în prevederile autorizaţiilor de construire emise;
12. Asigură relaţii publice cu cetăţenii, instituţiile publice şi societăţile comerciale privind problemele de specialitate în cadrul programului de lucru;
13. Asigură punerea la dipozitie a documentelor emise, organelor de control abilitate;
14. Asigura arhivarea actelor pe care le instrumenteaza conform normelor in vigoare;
15. Urmarește cu sprijinul compartimentului juridic, modul de solutionare a proceselor verbale de contraventie, sau rezolutia instantelor judecatoresti;
16. Colaborează cu membrii CTUAT;
17. Întocmeşte proiecte de hotărâri, dispoziţii ale primarului în probleme de specialitate de care răspunde, pregătind actele în probleme de specialitate de care răspunde, pregătind expunerea de motive, referate în domeniul de activitate;
18. Ține evidenţa actelor ce le instrumentează, în format digital şi analog;
19. Transmite Serviciului Taxe şi Impozite actele necesare pentru impunere şi alte acte necesare;
20. Urmăreşte perfecţionarea profesională continuă;
21. Îndeplineşte sarcinile ce-i revin prin colaborare şi conlucrare permanentă cu membrii echipei în care lucrează astfel încât să se asigure corelarea acţiunilor întreprinse şi a termenelor;
22. Exercită şi alte atribuţii stabilite prin lege sau alte acte normative, hotărâri ale Consilului Local, artibuţii date de şefii ierarhici superiori în limita prevederilor legale.
23. Îndeplineşte atribuţii privind administrarea şi gestionarea creanţelor fiscale locale conform prevederilor Legii nr. 207/ 2015 privind Codul de procedură fiscală actualizat cu modificările ulterioare, precum şi faptul că prin activitatea sa susţine şi contribuie la colectarea de venituri la taxele locale prin taxele ce se plătesc la emiterea Autorizaţiilor de Construire, certificatelor de Urbanism, recepţii, etc.
Informații suplimentare se pot obține de la secretarul comisiei, doamna Petricele Bianca, Consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului resurse umane al Serviciului resurse umane, control, telefon 0254/ 215214.
Anexa nr. 1 - Cerere de transfer
PRIMAR,
Lucian Ioan Rus
CERERE DE TRANSFER
Subsemnatul/a _________________________________________________ domiciliat/ă în ______________________________________________ posesor/posesoare al Bl/ Cl seria _____ nr. __________ angajat/ă în prezent în cadrul _________________________________ pe funcţia publică/postul contractual de _____________________________________________.
Formulez prezenta cerere în vederea realizării transferului la cerere pe funcţia publică/postul contractual de _____________________________________________ din cadrul __________________________________________ din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Deva.
Anexez prezentei:
- curriculum vitae, model comun european;
- copia actului de identitate;
- copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi a altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări, conform anunțului afișat;
- copia diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice sau copia diplomei echivalente conform prevederilor art. 57 alin. 2 din Legea nr. 199/ 2023 învăţământului superior – pentru funcțiile de conducere;
- adeverinţă eliberată de angajator care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor și că nu are sancțiune disciplinară neradiată;
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării evaluării;
- avizul psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
- acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
Data, Semnătura,
Anexa nr. 2 - Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Subsemnatul/a ________________________________________________ domiciliat/ ă în ________________________________________________________________ adresa de e-mail ________________________________________ sunt de acord ca datele mele cu caracter personal să fie prelucrate de către Primăria municipiului Deva în scopul derulării procedurii de transfer pentru funcția publică/postul contractual de ____________________________________ din cadrul _____________________________________________________________________ şi pentru care am calitatea de candidat, cu respectarea prevederilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 (GDPR) privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date.
Data, Semnătura,